|
Indstille stop Lissau California tab-tension |
Besvar |
Forfatter | |
Jakobwolff85
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Sted: Herning Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2015 kl. 20:21 |
Hvordan indstiller jeg stop på hvor lærred skal køre ned til
|
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter hvad jeg husker skal du køre lærred helt ned til den stopper selv. Der efter holder du Op & Ned tasterne på fjernbt inden sammetidig indtil den laver et lille ryk med lærred for at fortælle den er klar.
Der efter køre du lærred op eller ned til der hvor du heller vil have den stoppe automatisk og så det bare og trykke OK |
|
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas nu på med at eksperimentere for meget. I værste fald risikerer du at køre lærredet af rullen. Hvis det stadig er SOMFY der benyttes som fjernbetjening så tjek dette link for instruktioner.
http://www.somfysystems.com/products/1810633/telis-rts |
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ehlz..
Hvordan kommer du frem til det? |
|
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv været tæt på. Din ide er som sådan ikke eksperiementel, jeg tænkte mere overordnet. Man kan ved en kombination af tastetryk og strømafbrydelse fjerne alle stop og så ruller lærredet altså bare!
Ehlz |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |