recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstille stop Lissau California tab-tension
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstille stop Lissau California tab-tension

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakobwolff85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2015
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobwolff85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstille stop Lissau California tab-tension
    Sendt: 12-Januar-2015 kl. 20:21
Hvordan indstiller jeg stop på hvor lærred skal køre ned til
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 05:40
Efter hvad jeg husker skal du køre lærred helt ned til den stopper selv. Der efter holder du Op & Ned tasterne på fjernbt inden sammetidig indtil den laver et lille ryk med lærred for at fortælle den er klar.
Der efter køre du lærred op eller ned til der hvor du heller vil have den stoppe automatisk og så det bare og trykke OK
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 16:05
Pas nu på med at eksperimentere for meget. I værste fald risikerer du at køre lærredet af rullen. Hvis det stadig er SOMFY der benyttes som fjernbetjening så tjek dette link for instruktioner.

http://www.somfysystems.com/products/1810633/telis-rts
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 16:06
Ehlz..
Hvordan kommer du frem til det?
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 19:18
Har selv været tæt på. Din ide er som sådan ikke eksperiementel, jeg tænkte mere overordnet. Man kan ved en kombination af tastetryk og strømafbrydelse fjerne alle stop og så ruller lærredet altså bare!

Ehlz
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu