|
Ingen DTS på min WD TV 3. Gen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2015 kl. 10:23 |
Hej Alle
Jeg har et problem med min WD TV 3. Generation som skulle understøtte DTS. Jeg synes at huske at den har afspillet DTS, men det gør den ikke mere. Er der nogen som har haft samme problem eller har en ide til hvad der kunne være galt? Den er forbundet til min Onkyo SR-309 mener jeg den hedder. Når jeg afspiller en Blu-ray afspiller den fint DTS og andre formater. Nogle bud?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har ikke en DTS dekoder. Så hvis du tilslutter den direkte til et TV, så får du ingen lyd, hvis den har DTS lydspor.
Tilslutter du den en forstærker med DTS dekoder, så vil du få lyd, fordi WDTV bare skal sende lyden videre, uden at røre noget.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg mener nu nok at WD TV kan vidersende DTS, hvis der er DTS på den fil du afspiller.
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Har du checket lydoutput-indstillinger i 'WD TV live' boksen ? (Se side 173 i brugermanualen )
Er det f.eks. sat til "Digital Pass Through via Optical ( eller HDMI)"
(Min WD boks sender DD, DTS, 'DTS HD Master' og 'DD True HD' ud på HDMI udgangen )
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Jeg skal lige tjekke indstillingerne når jeg kommer hjem, men der kommer lyd ud men det er bare i DTS, det skriver forstærkeren i hvertfald ikke og det lyder heller ikke sådan.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg pudser lige brillerne og så ignorerer du bare mit svar :)
Redigeret af Nagash - 13-Januar-2015 kl. 15:41 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Har du evt. Tjekket for software opdatering? For mener at der en gang skulle en software opdatering til før den kunne videre sende DTS HD Master.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |