|
Cookies |
Besvar |
Forfatter | |
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2015 kl. 17:09 |
Hey
Beskeden om at der anvendes cookies på websider, skal jo vises. Men må hjemmesiderne gerne have en funktion med "Vis ikke denne besked igen"? Har ind til videre kun set det på én side, og studser derfor over om man må dette? Mvh Frank |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hvorfor skulle det ikke være lovligt, når du altid får beskeden første gang du besøger siden.
|
|
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
Kampus, hvorfor giver Recordere ikke mulighed for at fjerne beskeden permanent? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når der er accepteret, så kommer den ikke igen, medmindre at man sletter den cookie der er til siden. Det er længe siden at jeg sidst har klikket på den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
Efter min Firefox gik i hegnet for ikke så lang tid tilbage, blev den nulstillet. Det har genaktiveret ****er på Recordere, hvilket forårsagede at beskeden kom hver gang. ****er er nu slået fra igen på Recordere, og beskeden er der ikke længere. Edit: Øhh, ved ikke lige hvorfor Recordere **** det program jeg nævner. Nå, men det er et plugin til at fjerne reklamer i FireFox. Redigeret af fhansen - 14-Januar-2015 kl. 20:41 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får aldrig beskeden på iPad. Men det er måske fordi jeg sjældent er på forsiden, og udelukkende surfer i forummet.
|
|
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
iPad gemmer måske også cookies på lige vilkår som en PC. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |