|
Hjemmebio setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MathiasON ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2015 kl. 19:02 |
Hej alle! Jeg er ret grøn indenfor home entertainment og håber derfor på at kunne få lidt hjem er jer. Jeg er i gang med at opsætte en "hjemmebio", hvorfor jeg mangler lidt hjælp. Indtil videre har jeg købt en 55" TV, en pioneer VSX 922 reciever, 2 front højtalere og en center. Så jeg mangler lige en Sub og 2 sorrund. Mit problem ligger i dét rum jeg opsætter det hele i. Det er ca. 17kvm, hvilket nok ikke er helt optimalt. Ydermere vil jeg komme til at sidde HELT op ad bagvæggen. Jeg har nedenstående lavet en lille skitse over rummet, hvor fjernsyn, center og fronts allerede er placeret. Hvordan vil i anbefale at jeg placerer Sub og sourrund til et 5.1 system når man tager højde for bagvæg, samt lidt skæve siddeposition? -og hvordan skal de vinkles så lydbilledet bliver bedst muligt? ![]() Herunder har jeg skitseret min tanke omkring sætop. (stor grøn = sub ; Små grønne = surround) ![]() Skyd løs! :)
|
|
![]() |
|
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=R4o13mNmlaA
er aldrig herinde og tænk at jeg trods det. er den eneste der svare :) kopier linket ind i din browser Redigeret af NickyJ - 22-Januar-2015 kl. 16:28 |
|
NJ
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er dette ikke en 100% identisk tråd?
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=137800&KW=&title=hjemmebio-setup |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |