|
dvdfab 9 bd 3d |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2015 kl. 22:48 |
Hej
Jeg har installeret DVDfab 9 , så jeg kan rippe mine bd 3d film. Min afspiller er en Dune HD bas 3D. Roder lidt med DVDfab , da jeg ikke rigtig ved hvilket format jeg skal vælge ( der står ikke iso nogle steder ) jeg vil ha fuld kvalitet på billed og lyd...ingen kompresion. Evt muligheden for at fjerne forfilm , tekster og lyd , som jeg alligevel ikke skal bruge. Hvad skal jeg gøre? |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er længe siden jeg har brugt DVDFab, men skal du ikke bare vælge main movie, specificere hvilken lyd du ønsker og vælge undertekster?
Derefter skal du huske at tjekke om det skal være BD25 eller BD50. Sæt den på BD50, da filmen ikke skal brændes og du vil ikke opleve nogen komprimering. Da jeg brugte programmet kunne man i højre side via to ikoner vælge om det skulle være ISO eller ej. Det vælges ud for den linje hvor der står Save to: Det ene ikon er en folder. Det andet ligner et stykke papir med æseløre med en skive nede i højre hjørne. Vælg sidstnævnte. I indstillingerne skal du vælge om du vil bruge DVDFabs eget program eller et andet til at lave ISO filer. Jeg brugte selv imgburn, da jeg fandt det bedre. Se evt. her: http://www.dvdfab.cn/dvd-copy/copy-dvd-to-iso.htm Det er godt nok dvd/full disc, men det burde hjælpe lidt. |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det prøver jeg.
Tak for hjælpen :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |