|
Hvad skal jeg vente på, før jeg køber? |
Besvar |
Forfatter | |
nikstar
Bruger Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2015 kl. 21:23 |
Hej, jeg går og drømmer om at udskifte min ældre projektor med noget helt nyt. Jeg sparer vel en 15-30.000 op til formålet, men er mindst nødt til at vente til efteråret med at købe. Jeg kan lide 4K, mes 3D ikke er helt så vigtigt. Jeg har et par spørgsmål i den forbindelse, som jeg håber nogen kan kommentere på, hvis tid: -Jeg synes laserteknologien til projektorer lyder spændende. Håber at blæserlarm, fx kan reduceres. Er det noget der er værd at vente på, at det kommer ned i pris? - Er det Epson der er førende på laserfeltet? - Er der varslet nogen produktnyheder der er værd at vente på i år? - Er det overhovedet til at få 4K film / serier i tilstrækkelig grad? Hvis ikke hvornår mon udvalget er stort nok til at man bør købe projektoren? På forhånd tak. Med venlig hilsen Nikolaj |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |