recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee spørgsmål...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee spørgsmål...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee spørgsmål...
    Sendt: 08-Februar-2015 kl. 18:28
Jeg har kabeltv med yousee tv og internet.

På youseeplay.dk kan jeg læse noget om jeg kan se mine tv-kanaler på min computer eller ipad hvor som helst.

Men er det noget jeg skal betale ekstra for eller hvordan jeg syntes ikke rigtigt jeg kan få det til at virke den siger jeg ikke har adgang og sådan noget.

/Magnus
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 18:38

Du skal hente You See Play Appen på Play Store, så skal du logge ind med dit ID, så kan du se alle kanaler i din pakke når du er hjemme, og de fleste når du er ude. Hvis du er ude i længere tid, så virker det i en måned fra sidste gang du loggede på hjemme.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 18:46
Kan du her: http://yousee.tv/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu