|
Pris på Benq W1400 |
Besvar |
Forfatter | |
jjmikkel
Bruger Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Februar-2015 kl. 18:55 |
Hejsa,
Jeg går og lurer på en Benq W1400, men opdagede lige at prisen nærmest er eksploderet over de sidste 10 dage. Den har ligget stabilt på 7.500,- i længere tid, men koster nu omkring 9.000-10.000 de fleste steder. Er det mig der har misset et landsomspændende tilbud, eller kan man forvente at prisen falder igen inden for en måned eller to? Mvh Mikkel
|
|
Benu
Guld medlem Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes nu den har kostet det samme i lang tid, tror at du har taget fejl af en anden model.
|
|
Den Ben
|
|
jjmikkel
Funktioner
Tak(0)
|
mjo...På Hifiklubben har den kostet 10.000 gennem længere tid, men proshop har haft den til 7500 for bare 10 dage siden.
Hvis man ser på prisudviklingen på Edbpriser.dk (http://www.hifipriser.dk/projektor/benq-w1400-id-7683403.aspx?q=w1400) (Se i bunden), så er den steget drastisk synes jeg nok. |
|
Allanbp
Super bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har også selv kigget på denne projektor... og blev da også overrasket over at prisen ligepludselig kom på himmelflugt. Men lad os nu se om den falder lidt igen. Ellers må vi jo se om vi kan trække lidt rabat ved at købe to?
|
|
jjmikkel
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ringede faktisk i dag til komplett og spurgte om ikke de kunne give lidt rabat hvis jeg nu også købte et lærred. Så slog de 1000 kr af prisen. Det var meget fint synes jeg.
|
|
Allanbp
Super bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel ganske ok.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |