|
[TRÅD LUKKET] > Bærbar pc'er Lenovo + Hp Elitebook |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2015 kl. 11:21 |
Hej Recordere.
Jeg havde fået muligheden for at købe et par lækre kvalitets bærbare computere, da virksomheden skulle udskifte til nogle nye, der er tale om top professionelle Lenovo ThinkPads og Hp Elitebook maskiner. De har 2. Gen hardware, men tag ikke fejl det er bestemt maskiner af ypperste kvalitet, selv den dag i dag og det er svært at finde mere ergonomiske og stabile kontor maskiner. Fælles for samtlige maskiner er at de er i perfekt stand alle sammen, slet ikke noget at komme efter. - 14" 1366x768 - Intel Core i5-2410M 2,30 GHz - 4GB DDR3 - 320GB HDD - Intel HD 3000 grafik - dvd drev - Windows 7 Pro Pris: 2000,- pr. stk (bud modtages) - 14" 1600x900 - Intel Core i5-2520M 2,50 GHz - 4GB DDR3 - 128GB SSD - Intel HD 3000 grafik - dvd drev - Windows 7 Pro Pris: 3000,- 3 stk Hp Elitebook 8560p - 15" 1600x900 - Intel Core i7-2620M 2,70 GHz - 4GB DDR3 - 128GB SSD - AMD Radeon 7400M series grafik - dvd drev - Windows 7 Pro Pris: 3000,- pr stk (bud modtages) - 14" 1366x768 - Intel Core i5-4200M 2,50 GHz - 4GB DDR3 - 500GB HDD - Intel HD 4600 grafik - dvd drev - Windows 8 Pro Pris: 2500,- (nedsat med 500,-) Det kan afhentes i Valby, Østerbro og Hørsholm efter nærmere aftale ellers er der også mulighed for sikker forsendelse, da jeg har emballage. Redigeret af Gucal - 06-Marts-2015 kl. 16:15 |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er alder og garanti status?
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Alder er 2-3år og garantien er lige akkurat udløbet på samtlige maskiner (det er derfor jeg har kunnet købe dem)
L440'eren er dog kun 1 år gammel. |
|
![]() |
|
ThyboenJesper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2015 Sted: Thisted Status: Offline Point: 2 |
Er interesseret i de to elitebook. kan man få en regning og har du en kvittering fra dit firma så man kan se alder og at de ikke er stjålet. Undskyld mistroen men har aldrig handlet her før.
|
|
![]() |
|
Hej
Du får selvfølgelig noget dokumentation på dit køb med serie nr af maskinen og min kontakt oplysninger mm. Det er IKKE mit firma maskinerne er købt igennem. Elitebooks er købt af medarbejder fra ATEA fordi de er skiftet til nyere maskiner. Det er ikke første gang jeg sælger maskiner på den måde, har haft flere handler herinde og andre hardware forums. Hvis der er andet du vil vide, så bare spørg løs :-). Vh |
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
Hej
Er de 2 HP'er solgt ? /mikael |
|
![]() |
|
Hej Mikael.
Jeg fik en henvendelse på dem begge, men vedkommende gav ikke svar, så de er stadigvæk til salg. |
|
![]() |
|
T420s solgt
|
|
![]() |
|
ThyboenJesper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2015 Sted: Thisted Status: Offline Point: 2 |
Undskyld jeg ikke fik svaret tilbage men jeg er ikke tryg ved at købe her på recorder da der er en masse negativ omtale. Nu har jeg købt en ny elitebook istedet. Har ikke set noget specifikt dårligt omkring dig så håber ikke du tager det personligt. jeg bor bare så langt væk det ikke er muligt for mig at hente dem personligt. Håber du får dem solgt da det er nogle fine maskiner.
|
|
![]() |
|
Jeg er skam sådan set lidt ligeglad og tager intet personligt :-).
Du styrer det selvfølgelig helt selv, dog kan jeg ganske roligt sige at recordere.dk er et af de steder som er mest troværdig mht privat-handel. Tillykke med din nye Elitebook, det er rigtig lækker og pålidelige maskiner :) |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Hej Gucal
Er dine priser faste ?
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
Jeg er åben for bud :)
NB: Jeg har fået fat i lidt flere Elitebooks, så jeg er åben for bud. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |