|
Problemer med splitter til benqw1070+ |
Besvar |
Forfatter | |
sauron
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Februar-2015 kl. 08:53 |
jeg købte her i start januar en hdmi splitter http://www.av-connection.dk/?PGr=7030&ML=428 som jeg ligde har sat til i mit setup. Jeg får signalet fra en ps4 og splitter så signalet til en projektor(benq w1070+) og en reciver(onkyo 705) problemet er at den ik vil vise 3d eller 24p når bege er sat til. så snart jeg tager hdmi ud af onkyo’en kan den sagtens vise 3d og 24p på projektoren. Nogen der har en løsning på hvad jeg kan gøre eller skal jeg ud og købe helt ny reciver der kan 3d pass through?
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig, når den ikke er bygget til det, kan du ikke bare hive lyden ud i det ene kabel fra playstation. Den vil altid vælge laveste fællesnævner. (Din receiver)
Du skal have en bluray afspiller som er bygget til det med to hdmi udgange. Eller bruge en pc som har DisplayPort, dvi2 port og en hdmi udgang og så trække to kabler fra grafikkortet, et til receiver (hdmi) og et fra display / DVI2 til projektor. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
sauron
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv. Så må det blive en ny reciver. Men tusinde tak for svaret
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |