recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med splitter til benqw1070+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med splitter til benqw1070+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med splitter til benqw1070+
    Sendt: 12-Februar-2015 kl. 08:53
jeg købte her i start januar en hdmi splitter http://www.av-connection.dk/?PGr=7030&ML=428 som jeg ligde har sat til i mit setup. Jeg får signalet fra en ps4 og splitter så signalet til en projektor(benq w1070+) og en reciver(onkyo 705) problemet er at den ik vil vise 3d eller 24p når bege er sat til. så snart jeg tager hdmi ud af onkyo’en kan den sagtens vise 3d og 24p på projektoren. Nogen der har en løsning på hvad jeg kan gøre eller skal jeg ud og købe helt ny reciver der kan 3d pass through?
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 18:38
Nemlig, når den ikke er bygget til det, kan du ikke bare hive lyden ud i det ene kabel fra playstation. Den vil altid vælge laveste fællesnævner. (Din receiver)

Du skal have en bluray afspiller som er bygget til det med to hdmi udgange. Eller bruge en pc som har DisplayPort, dvi2 port og en hdmi udgang og så trække to kabler fra grafikkortet, et til receiver (hdmi) og et fra display / DVI2 til projektor.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 21:50
Øv. Så må det blive en ny reciver. Men tusinde tak for svaret
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu