|
Samsung TV + soundbar - styring... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 18:55 |
Hej alle.
Jeg har købt et Samsung UE55HU7505 TV. Lækkert billede, men lyden er meget tam. Nu overvejer jeg en Samsung soundbar HW-H450. Kan en herinde bekræfte, at jeg kan tænde/slukke og kontrollere lydstyrken med min TV-remote? Jeg har læst en del om Anynet+, Bluetooth og optiskekabler, men jeg finder ikke et entydig svar på om det kan lade sig gøre. Jeg ønsker, at soundbar'en tænder når jeg tænder mit TV. Den skal skrue op og ned for lyden og den skal slukke når jeg slukker for mit TV. Det hele skal styres fra TV'ets fjernbetjening. Jeg forventer også, at lyden fra min Bluray spilles fra soundbar'en (via TV'et). Forventer jeg for meget? Tak på forhånd :-)
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
normalt klares den opgave fint med HDMI og arc
Men hvis det er en bluetooth løsning må jeg melde pas.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den skal tilsluttes med ARC, og Anynet skal aktiveres, så virker det som du ønsker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Tak til Hansie og Radiomanden for lyn hurtige svar.
Jeg tror så, at jeg bestiller :-)
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Bestil du bare, det bør virke.
Men ellers har man altid en suveræn back-up løsning i Logitech Harmony Smart remote :-)
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
![]() |
|
Bestilt. Nu må vi se om det virker :-)
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |