|
dette 106" lærred |
Besvar |
Forfatter | |
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2015 kl. 23:44 |
Hej jeg overvejer at købe Optoma HD83 og så dette lærred
https://www.fcomputer.dk/tv-hifi/bio/projector/lærred/grandview/tab-tension-cyber-106.html?gclid=CjwKEAiA9qCnBRCb7ZDhvaHSyicSJABGFFHt2dZLVd6rv9eFC11ouh0KZTR2hPHYwAxrgsdrHhCKqRoCi2jw_wcB umiddelbart virker det billigt at få et 106" tab tension, men kan ikke gennemskue om det er elektrisk? Hvad synes i? Kender i til det? Jeg overvejer dog også bare et kanont billigt et til 1000 kr, bare for at se hvordan det er, da jeg havde projektor sidst var mit lærred en 100" MDF plade
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Dichael
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke, om dette er upassende, men jeg skal nedgradere min bio og har et lærred til salg:
http://www.projectascreens.co.uk/pages/details.php?taalCode=UK&rID=62&groupID=1&product_id=215 Det er markant bedre, end det Lissau ISF lærred, jeg havde før og er dit for 3800,- Prisen i dag er 8800 hos AV-connection. |
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
hvad er str? 104" Buler det/ bølger? nu hvor det ikke er tab tension
Redigeret af Tunfisken - 23-Februar-2015 kl. 23:40 |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Dichael
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 104".
Det buler stort set ikke. Mit tabtension Lissau lærred var heller ikke 100% plant, da denne type ofte har ulemper i forbindelse med snoren i kanten, der laver sine egne små buler. Men billedkvaliteten, man får i de billige lærreder skal jo holdes op imod kvaliteten i de dyrere. Sig til, hvis du er interesseret.....jeg skal flytte, så min beslutning er taget. Jeg ender med et TV :-( |
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor i landet befinder du dig?
|
|
Optoma HD141X
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
Og hvordan indstiller man det så det stopper hvor man vil ha det og ikke kører helt ned
|
|
Optoma HD141X
|
Dichael
Funktioner
Tak(0)
|
Interesseret?
|
|
Tunfisken
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må springe over, jeg har lige fået projektorern hjem og kan se den laver et billede på ca 124" på min væg, så overvejer at prøve at komme af med tv og så få sat filt op på væggen og malet i stedet for! Så bruger jeg sgu bare min væg, så skal jeg ikke tænke på at tilpasse og skidt og møg
|
|
Optoma HD141X
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |