recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dette 106" lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dette 106" lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dette 106" lærred
    Sendt: 21-Februar-2015 kl. 23:44
Hej jeg overvejer at købe Optoma HD83 og så dette lærred 

https://www.fcomputer.dk/tv-hifi/bio/projector/lærred/grandview/tab-tension-cyber-106.html?gclid=CjwKEAiA9qCnBRCb7ZDhvaHSyicSJABGFFHt2dZLVd6rv9eFC11ouh0KZTR2hPHYwAxrgsdrHhCKqRoCi2jw_wcB

umiddelbart virker det billigt at få et 106" tab tension, men kan ikke gennemskue om det er elektrisk?

Hvad synes i? Kender i til det? Jeg overvejer dog også bare et kanont billigt et til 1000 kr, bare for at se hvordan det er, da jeg havde projektor sidst var mit lærred en 100" MDF plade Clap
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 22:39
Ved ikke, om dette er upassende, men jeg skal nedgradere min bio og har et lærred til salg:

http://www.projectascreens.co.uk/pages/details.php?taalCode=UK&rID=62&groupID=1&product_id=215

Det er markant bedre, end det Lissau ISF lærred, jeg havde før og er dit for 3800,-
Prisen i dag er 8800 hos AV-connection.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 23:36
hvad er str? 104" Buler det/ bølger? nu hvor det ikke er tab tension

Redigeret af Tunfisken - 23-Februar-2015 kl. 23:40
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 07:18
Det er 104".

Det buler stort set ikke.
Mit tabtension Lissau lærred var heller ikke 100% plant, da denne type ofte har ulemper i forbindelse med snoren i kanten, der laver sine egne små buler.

Men billedkvaliteten, man får i de billige lærreder skal jo holdes op imod kvaliteten i de dyrere.

Sig til, hvis du er interesseret.....jeg skal flytte, så min beslutning er taget. Jeg ender med et TV :-(

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 10:29
Hvor i landet befinder du dig?
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 10:31
Og hvordan indstiller man det så det stopper hvor man vil ha det og ikke kører helt ned
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 21:03
Interesseret?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 21:39
Jeg må springe over, jeg har lige fået projektorern hjem og kan se den laver et billede på ca 124" på min væg, så overvejer at prøve at komme af med tv og så få sat filt op på væggen og malet i stedet for! Så bruger jeg sgu bare min væg, så skal jeg ikke tænke på at tilpasse og skidt og møg
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu