|
Emne lukket |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 19:59 |
Emne lukket.
Redigeret af Bconrad - 01-Marts-2015 kl. 21:29 |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi prøver lige igen...
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Byder 1500 kr afhentet
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Ville de kunne komme til københavn?
|
|
![]() |
|
Jeg har en bror på Frederiksberg, så mon ikke de kan finde vej til Kbh.
|
|
![]() |
|
2000 som mindstepris er ganske rimeligt, så de bliver ikke solgt under.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Jeg ville heller ikke lade dem gå for mindre da. Super fede højtalere med stor lyd. 😊
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Kunne meget vel være fristet - men når ikke at afgive bud inden kl 21, da fruen lige skal med ind over beslutningen, så hvis de ikke bliver solgt, kan det være jeg vender tilbage. Følger med i tråden :-)
|
|
![]() |
|
Det er jo først fredag der er frist, så det kan jo være at du ser hende inden
![]() |
|
![]() |
|
Den får lige en tur til toppen.
|
|
![]() |
|
Bourbon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Vil gerne byde de 2000 hvis de kan komme til København. Det er lige langt nok at cykle. :-p
|
|
![]() |
|
De kunne nok godt komme til København, da jeg har familie derovre. Dog skal du nok selv hente dem hos min bror. Jeg har ikke lige nogen plan om at skulle til København, men vi kan finde et tidspunkt senere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |