|
PS4 tænker sammen med Projektoren |
Besvar |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2015 kl. 16:01 |
Dette spørgsmål ligger måske et forkert sted - eller gør det? Jeg har en Onkyo TX NR-616 forstærker i biografen, og jeg har en Epson TW6100 projektor. Til min forstærker har jeg koblet en PS4 via HDMI. Projektor er ligeledes koblet på forstærker via HDMI. Mit problem er at når projektor tændes, så starter PS4 automatisk op, selvom forstærkeren er slukket. Hvordan kan jeg undgå det? Jeg synes faktisk det er vildt mærkeligt at PS4 tænder sammen med projektoren selvom forstærkeren er slukket. Mangler lidt hjælp til at få opklaret mysteriet :-) |
|
Benu
Guld medlem Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har vel pass-through slået til eller ikke slået fra på den HDMI port PS4 er tilsluttet din forstærker. Det kan du nok indstille på forstærkeren.
Redigeret af Benu - 23-Februar-2015 kl. 22:42 |
|
Den Ben
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske du bare skal slå HDMI Device Link fra i din PS4.
|
|
Juiceren
Super bruger Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan også være en setting i projektoren?
Mit Samsung tv kan i hvert fald indstilles til at tænde/slukke forstærkeren - måske det er det samme princip hos dig? EDIT: https://www.gebruikershandleiding.com/Epson-EH-TW6100/preview-handleiding-585407.html?page=0060#af60 Det ser ud til du skal slå "Power on link" fra i projektoren.
Redigeret af Juiceren - 24-Februar-2015 kl. 12:55 |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for hjælpen. Det var langt lettere end forventet. Som foreslået prøvede jeg at slå "HDMI Device Link fra i din PS4", det løste alle problemer! Takker
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |