recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 tænker sammen med Projektoren
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 tænker sammen med Projektoren

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 tænker sammen med Projektoren
    Sendt: 23-Februar-2015 kl. 16:01
Dette spørgsmål ligger måske et forkert sted - eller gør det?

Jeg har en Onkyo TX NR-616 forstærker i biografen, og jeg har en Epson TW6100 projektor.
Til min forstærker har jeg koblet en PS4 via HDMI. Projektor er ligeledes koblet på forstærker via HDMI.

Mit problem er at når projektor tændes, så starter PS4 automatisk op, selvom forstærkeren er slukket.

Hvordan kan jeg undgå det? Jeg synes faktisk det er vildt mærkeligt at PS4 tænder sammen med projektoren selvom forstærkeren er slukket. 

Mangler lidt hjælp til at få opklaret mysteriet :-)

Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 22:40
Du har vel pass-through slået til eller ikke slået fra på den HDMI port PS4 er tilsluttet din forstærker. Det kan du nok indstille på forstærkeren.

Redigeret af Benu - 23-Februar-2015 kl. 22:42
Den Ben
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 10:52
Måske du bare skal slå HDMI Device Link fra i din PS4.

Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 12:53
Det kan også være en setting i projektoren?
Mit Samsung tv kan i hvert fald indstilles til at tænde/slukke forstærkeren - måske det er det samme princip hos dig? 

EDIT:

Det ser ud til du skal slå "Power on link" fra i projektoren. 

Redigeret af Juiceren - 24-Februar-2015 kl. 12:55
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 11:35
Mange tak for hjælpen.

Det var langt lettere end forventet. 

Som foreslået prøvede jeg at slå "HDMI Device Link fra i din PS4", det løste alle problemer!

Takker
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu