|
MeeGoPad - Atom MiniPC med Win 8.1 Bing - hot/not? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2015 kl. 19:49 |
Jeg har bestilt en MeeGoPad Mini-PC med Windows 8.1 Bing til en pris på ca. 800kr + afgifter. Det er en Mini-PC (110x38x10mm), der kobles til fjernsynet med HDMI, hvorefter du har Windows 8.1 kørende på en stor skærm - lige til at have med i lommen. (vist nok OEM-udgave af den Intel Compute Stick der snart lanceres)
![]() Computeren er baseret på Intel Atom 3735F Quad core CPU, har 32Gb intern hukommelse, Wifi, Bluetooth, HDMI 1.4, MicroSD, USB 2-port, Micro USB (bruges til strøm 5V/2A) og den udgave jeg har bestilt burde komme med en aktiveret Windows 8.1 Bing. Jeg regner med at den kan styres med et Logitech K830 tastatur, hvor der er indbygget touchpad. ![]() Jeg tænker også at den kan bruges til XBMC/Kodi, måske installere en Netflix app, surfe på Internettet og måske lidt småspil til den yngste. Andre forslag til hvad man kan bruge sådan en lille dims til eller måske endda nogen som har erfaring med den? Hvis man vil spille på den, kan man så fat i nogle spil der kan bruges til de helt små og hvordan med controllere til det formål - findes sådan noget til en Windows Platform? Redigeret af tipsen - 24-Februar-2015 kl. 08:07 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |