|
Ny surroundreciever - Hvilken? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:52 |
|
Så fik jeg solgt min Pioneer VSX-LX51.
Kigger derfor efter en afløser for denne. Hvilken kan anbefales? Har fundet disse på nettet: Yamaha RX-A830 set til kr. 3.499,- Pioneer SC-1224-K set til kr. 4.758,- Denon AVR-X4100W Hifi klubben til kr. 7.999,- Anbefalinger omkring disse eller andre? Max pris 8.000,- |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Køb brugt, og få en kanon reciever der spiller røven uden af bukserne.
http://www.dba.dk/anthem-mrx-700-71-kanaler/id-1013139852/ http://www.whathifi.com/anthem/mrx-700/review Redigeret af dr gonzo - 25-Februar-2015 kl. 13:10 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Jeg ved det, jeg er 295 over budget
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-sr6009-p-1274.html Klaus |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
|
Der skal være 2 HDMI ud bagpå, så jeg kan skifte mellem projektor og tv.
Det udelukker den ellers fine Anthem.. Redigeret af supermule - 25-Februar-2015 kl. 15:47 |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
|
http://www.amazon.de/Marantz-SR7007-Receiver-HDMI-Anschluss-iPhone-Steuerung-schwarz/dp/B008OV09GW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1424887818&sr=8-1&keywords=marantz+sr7007 7500 kr for en reciever som spiller rigtigt rigtigt godt
|
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Online Point: 2354 |
|
Det kan nemt løses med en HDMI switch. |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Det vil jeg også mene. Hvis du ikke går op i at recieveren skal ha alle mulige smarte net og streaming features /det har man en anden boks til). Så får du ikke bedre lyd for pengene. Prøv selv at google Anthem MXR700, og du vil finde ud af at den vinder awards og hæder rigtig mange steder, for sin enestående lyd. |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Syntes en Anthem forudsætter lidt at man er en nørd omkring det.. ARC kan være en mundfuld.. Ellers er vi da enige 👍
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
||
|
Den spiller jo også genialt uden ARC - flere anmeldelser siger at de fortrækker ikke at slå ARC til, selv om det er en af de bedste rum-korrektioner de jar hørt - læs evt whathifi-anmeldelsen, jeg linker til længere oppe.
Jeg har selv valgt at slå ARC næsten fra - den håndtere kun lyden op til 200hz. Og skulle man ikke havde lyst til at kaste sig ud i ARC, er det stadig fedt at havde muligheden, hvis man en dag får lyst til at lege lidt med det. Redigeret af dr gonzo - 25-Februar-2015 kl. 20:01 |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Hvis man ikke køber den for ARC, er der mange alternativer der kan det samme, bare på en lidt anden måde og med et hav af features. Anthem spiller som andre receivere ikke godt med alt.
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
||
|
Jer der har Marantz.
Er det til at se info i det lille koøje på afstand? Jeg vil gerne fra min siddeposition, ca. 3,5m væk kunne skimte hvad der sker på displayet når man justerer volumen o.lign. Den kommer bag en stoflåge og jeg kunne akkurat se min pioneers display derigennem. |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
|
sidder ca 3 m fra min og kan let se hvad der står i display
![]() |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |