recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal sende pakke, hvad er billigst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal sende pakke, hvad er billigst

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal sende pakke, hvad er billigst
    Sendt: 26-Februar-2015 kl. 20:01
Hej alle i Recordere

Jeg skal sende en pakke, men hvilke muligheder er der?? Hvilke firmaer og hvem er billigst??

Thomas
---------------------

Thomas K
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Online
Point: 1167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 20:14
Gul og Gratis G-porto er en god mulighed
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 20:27
Et temmeligt umuligt spørgsmål at svare på når vi ikke ved om det drejer sig om en CD eller en bil. Men hop da ind på DHL, DPD, postDK, UPS, TNT, GLS, Fedex osv osv og undersøg sagen.
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 21:48
Pakker - op til 20kg - indenfor DK sender jeg altid med PostDanmark via g-porto på guloggratis : http://www.guloggratis.dk/gporto
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 21:58
Jeg bruger altid www.pakke.dk - de kommer selv og afhenter på din adresse og det er samme pris som post DK... sidst sendte jeg et lærred på 220cm.. fungerede upåklageligt.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Thomas K Thomas K skrev:

Jeg skal sende en pakke, men hvilke muligheder er der?? Hvilke firmaer og hvem er billigst??
Afhænger af vægt og størrelse/volumen, så kræver nok mere info for at det kan besvares.

Mvh. JørgenT
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Jeg bruger altid www.pakke.dk - de kommer selv og afhenter på din adresse og det er samme pris som post DK... sidst sendte jeg et lærred på 220cm.. fungerede upåklageligt.

Øøhh..
Jeg kiggede lige på pakke.dk, og lavede en test.
En pakke på 6 kg. fra Holstebro til Hillerød, mål på 80x80x60 cm.

1050,- kr. Confused

Det matcher vist ikke helt postDK's priser Wink
Mvh

Moulder
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Moulder Moulder skrev:

Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Øøhh..
Jeg kiggede lige på pakke.dk, og lavede en test.
En pakke på 6 kg. fra Holstebro til Hillerød, mål på 80x80x60 cm.

1050,- kr. Confused

Det matcher vist ikke helt postDK's priser Wink

Jeg ved bare at da jeg sendte mit lærred til Jylland, kostede det præcis det samme hos pakke.dk som  hos post dkWink
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 08:55
Bruger altid gls - de er som regel altid billigere end post dk. 
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 08-Juli-2013
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Men max. 20 kilo, og værdi op til ca. 4.600,- så sender man en pakke med en værdi på 8.000,- og den går tabt, så har man et tab på 3.400,- Shocked
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 11:01
Endnu dårligere ved Pakke.dk

Prisen er inklusiv forsikring af hele forsendelsen med en  værdi op til kr. 500. Ønskes tillægsforsikring kan dette tegnes. Yderligere information findes i afsnittet Forsikring.

Dead
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2015 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Men max. 20 kilo, og værdi op til ca. 4.600,- så sender man en pakke med en værdi på 8.000,- og den går tabt, så har man et tab på 3.400,- Shocked

Næsten det samme som PostDK - Op til 4.800,-
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu