|
Akustik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2015 kl. 15:37 |
Hej.
Er igang med bio rum! Ved der er et par stykker herinde der har brugt nålefilt til at beklæde deres vægge (gibsvægge). Jeg ville høre hvad I fik af resultater ift. akustikken i rummet? Eller gjorde i det overhovedet for akustikkens skyld? Jeg havde tænkt det kunne gøre noget for akustikken - bare det ikke gør rummet for dødt. Samt jeg synes det giver et sådan rum en speciel følelse når man skal se film. Og ellers mere praktisk - holder det at lime det op - samlinger osv? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nålefilt vil ikke gøre noget for akustikken men det vil gøre noget for lyset i forhold til dit lærred/ projektor.
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej når du laver noget som skal tage noget af lyden som er tyndt er du nød til at have noget bag ved som isolering. man kan som mulighed brug gips plader med huller i og have isolering om bag ved eller brug toldtrek på væge og loft. vis bare hård flader smider bare lyden tilbage.
med venlig hilsen en tømrersvend
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |