|
Feedback ønskes på Mede8er X3D skin pack |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
intentus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2011 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2015 kl. 22:07 |
(Er jeg i det rigtige forum???) Har nogen herinde erfaring med at installere skin packs til Mede8er-afspillere (udtales officielt "mede eighter" eller "media eater", som jeg ynder
![]() Jeg har lavet et skin, som de er - håber jeg - i gang med at teste i den offentligt lukkede Skin-udviklingsgruppe på mede8erforum.com. Det er dog dage siden uden nogen som helst feedback endnu. Ikke at jeg forventer hurtig feedback på recordere, men det kunne være rart med feedback på dansk og med danske øjne også. ![]() Kan ikke forestille mig, at de vil have noget imod det derovre. Det er dog sparsomt, hvad jeg må poste her, men et lille GIF-eksempel af mit X3D skin er vel ingen skade til (bliver vel næppe bandlyst fra deres Skin-udviklingsgruppe pga dét ![]() ![]() Men skick mig en PM, hvis lyst til at teste det på en afspiller med X3 firmware. Eller bare lidt feedback ud fra GIF'en ovenfor (om det ser "for sygt ud", ligner hjemmebrygget Paint-design osv. ![]() Skin pack-designet er mest inspireret af en banebrydende Disney-film fra 1982 (lad gættelegen starte). En enkelt grafisk ting - måske sværere at gætte - stammer fra en vis teknik, der bruges af en "folkekær" droide i SW-filmene (har nok allerede afsløret for meget ![]() Redigeret af intentus - 27-Februar-2015 kl. 22:09 |
|
MED800X3D + 3 TB WD RED WD30EFRX
Pioneer BDR-XD05 (USB 3.0 Blu-ray Writer) Panasonic TX-P50VT60Y (TV) Yamaha RX-V775 (AVR) Dune HD B1 Popcorn Hour A-400 (dead to me!) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |