recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - har 6000 til nyt tv i elgiganten.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

har 6000 til nyt tv i elgiganten.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Spritstiv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spritstiv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: har 6000 til nyt tv i elgiganten.
    Sendt: 03-Marts-2015 kl. 19:13
Hej.

er helt blank her:)

men har fået nogen penge tilbage for et defekt tv så skal ud og have et nyt... det SKAL være i elgiganten....

det skal være 40" eller meget tæt på... ikke mindre! ej heller ret meget større...!

Har set det her : www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40W605BAE/sony-40-smart-tv-med-wi-fi-kdl40w605b#tab-ask-answer

men er der andet der er bedre til max 6.000 der?

hvad skal jeg købe?
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 19:32
Du kan evt tjekke www.flatpanels.dk og deres købsanbefalinger (menupunkt).
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 19:45
Er dine penge bundet til brug i Elgiganten?

Den er lidt svær, da tv i omkring de 40" bliver uforholdsmæssigt dyrere i Elgiganten. Der er faktisk kun den du selv nævner, og den slås pænt af en 50" Sony KDL50W805B til 5.999, men den er dels større, end du ønsker, dels har den været på tilbud ned til kr. 4.999,- og her senest kr. 5.555,- i Elgiganten.

Kunne jeg vælge 40" skærm frit, ville jeg vælge en skærm til ca. 3.500, der hedder Panasonic TX-40AS640E ved happii.dk. Den er i klasse med ovennævnte Sony W805B-serie og har også VA-panel. Den kan dog ikke optage til en ekstern USB-harddisk.

https://www.happii.dk/Fladskaerms-TV/40-LED-TV-TX-40AS640E/2449452?o=16

Mvh. Jørgensen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spritstiv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 19:51
Bleed : faktisk en fin guide dog hurtigt uddateret og ikke rigtigt noget fra elgiganten...
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spritstiv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 19:54
Jørgensen : ja de er undet til elgiganten.... har været en rigtig bøvlet kunde  (dog mener jeg at jeg har ret) dog gider ikke lave mere bøvl for at få dem helt ud derfra plus jeg har et gavekort på 1000 kr. jeg har haft liggende i over et år jeg ikke aner hvad jeg skal bruge på:)

tror jeg prøver at tage et kig på det 50" men er meget sikker på det bliver for voldsomt til mig.... det var et 32" der er sendt tilbage og lige nu mens det har været til rep har jeg sat et 37" op og tror det bliver meget voldsomt hvis det bliver hele 50"...
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 20:01
Ok, jeg har selv et 50" tv, jeg sidder med ca. 2,3 meters afstand til. Det er bare dejligt. :)

God jagt.

Mvh. Jørgensen
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 21:33
En del af forsikringsselskaberne har aftaler med bl.a. Elgiganten - det betyder at de enten binder dig til at handle i Elgiganten (hvilket de får kommission på 10-20% for) eller også kan du få pengene udbetalt til at handle helt frit og så trækker de i stedet 10-20% fra det beløb du skulle have haft... - man forstår faktisk ikke helt at det er lovligt...
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

En del af forsikringsselskaberne har aftaler med bl.a. Elgiganten - det betyder at de enten binder dig til at handle i Elgiganten (hvilket de får kommission på 10-20% for) eller også kan du få pengene udbetalt til at handle helt frit og så trækker de i stedet 10-20% fra det beløb du skulle have haft... - man forstår faktisk ikke helt at det er lovligt...

Hvor har du læst det?

Jeg kender godt til ordninger, men jeg har aldrig oplevet at man får mindre, hvis man vælger at få pengene udbetalt. Men prisen bliver ofte fastsat efter, hvad det koster hos det sted som forsikringsselskabet har aftale med. 
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Hvor har du læst det?
Jeg kender godt til ordninger, men jeg har aldrig oplevet at man får mindre, hvis man vælger at få pengene udbetalt. Men prisen bliver ofte fastsat efter, hvad det koster hos det sted som forsikringsselskabet har aftale med. 
Det fik jeg at vide af mit forsikringsselskab forleden og efter at have læst lidt rundt på nettet kunne jeg se at det var praksis flere steder - det er vist Scalepoint der varetager det overordnet for mange af forsikringsselskaberne og de har så aftaler videre rundt til kæder/butikker.

Redigeret af tipsen - 03-Marts-2015 kl. 22:33
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 07:04
50" er kun voldsomt de første dage. Du vil hurtigt komme til at tænke på, hvordan du har kunnet nøjes med mindre. Det er i hvertfald min erfaring
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

50" er kun voldsomt de første dage. Du vil hurtigt komme til at tænke på, hvordan du har kunnet nøjes med mindre. Det er i hvertfald min erfaring

Helt enig, gik selv fra et 32" til er 50" i efteråret, da jeg satte det op tænke, åhh f.ck det er alt for stort. Men dagen efter tænkte jeg at det var det rigtige, og nu tænker jeg hvorfor tog jeg ikke den 55" jeg havde kig på.

Så tror roligt, hvis du har plads at du kan tage en større end 40".

Redigeret af xozzi - 04-Marts-2015 kl. 13:50
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 08-Juli-2013
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 16:03
Ofte vil folk gå højre op end de er vant til, eks. jeg har et 55" nu, startede med et 42" jeg syntes nu at det er blevet for småt, ville gerne have en 60" men den næste i rækken er 65" Big smile

Redigeret af Jan2013 - 04-Marts-2015 kl. 16:04
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu