|
Samsung/netflix, hvor længe skal vi holdes for nar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2015 kl. 12:33 |
Jo, det har været oppe før i andre tråde, det ved jeg godt. Beklager mit sprogbrug i denne tråd men jeg er godt nok pissed lige nu!
Recorderes artikel er fra januar, og der havde problemet varet to måneder allerede. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=12128&zoneid=5 eller denne tråd på flatpanels som er 27 sider lang http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=32673&start=260 ( der er et par stykker som har fået det til at virke uden at gøre noget. Det sker så ikke for os andre) Hvad er meningen??? Jeg har været igennem de første 15 løsningsforslag fra diverse steder på nettet, og intet virker? Netflix kommer ikke til at virke. End of story. Mit TV et spritnyt 4k og jeg betragter ikke mig selv som novice på området. Hvad gør Hr og fru Jensen?? Skal de sidde i de avancerede indstillinger og/eller downloade patches fra mere eller mindre tvivlsomme steder på nettet? Tænk at Samsung sidder et nærmest verdensomspændende problem overhørig ![]() Jeg brugte ekstra penge på 4K fordi jeg gerne vil se Netflix 4k indhold som der bliver og mere af. I stedet får man en spand at skide i. Rant over!
![]() Redigeret af rumguf - 11-Marts-2015 kl. 12:35 |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lever den tilbage til, hvor du købte den. Det er en "væsentlig mangel" og du har KRAV på at få det fikset eller at få pengene tilbage...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
ja, jo...men det ændrer jo ikke på at det er et generelt problem ud fra de mange beskrivelser af problemet på nettet. Så skulle tusindvis af kunder jo have udbedret fejlen.
|
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Forstår godt du er sur, presset på Samsung er åbenbart ikke stort nok, har selv købt mit sidste Samsung når dette brænder ud. Hvad med kontant vil de mon tage sagen ?
Man kan undre sig over at Netflix vil finde sig i det. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det mest irriterende er, at den indbyggede Netflix app, faktisk er eneste mulighed for at modtage Netflix 4K. Samtidig er Netflix eneste rigtige kilde for 4K indhold. Så faktisk er alt 4K i det TV sat ud af funktion. Man må sige, at det er en ret væsentlig mangel. Jeg ville gå ned med den igen.
|
|
![]() |
|
Den sidste halve time har appen så virket upåklageligt. Jeg har intet foretaget mig, den besluttede sig bare at fungere. Det er jo dejligt, men der er ingen garanti for at den går ned igen.
Som kunde skal man tilsyneladende leve med at tilfældigheder og held vejer højere end en fornuftig service der giver mening for de MANGE kunder der lægger MANGE penge hos Samsung. Det er bare ikke godt nok! |
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Desværre er det nok noget vi skal vænne os til.
For ikke så længe siden havde vi en kunde inde, der var pænt træt af at de to mest brugte apps på hans Panasonic skærm var fjernet. Så Samsung er ikke ene om de her problemer. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er jo der, man kan håbe styrken bag en fælles standard ligger. Sony, Philips og Sharp har vist fattet pointen, ved at gå over til Android. Der er de jo ikke dem selv der styrer, men derimod Google.
|
|
![]() |
|
Det er da bare mærkværdigt at firmaerne fjerner funktioner efter forgodtbefindende. Det skaffer jo ikke ligefrem kunder i biksen. Og via nettet rygtes den slags jo hurtigt.
Mærkelig markedsføring og kundepleje
![]() Redigeret af rumguf - 13-Marts-2015 kl. 13:19 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |