|
(S) Samsung 840 EVO SSD - 1TB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2015 kl. 15:23 |
Halløj 1 stk af den her: http://www.proshop.dk/Harddisk/Samsung-840-EVO-SSD-1TB-2413902.html Fejlkøb Giv fair bud kan hentes i århus |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kvittering ? :)
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Ja den ligger et eller andet sted :)
Den skal jeg nok finde frem
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Hvad tænker du af mindstepris? Vil ikke skambyde hvis jeg smider et bud :)
|
|
![]() |
|
jamen
bud starter fra 1700,- ( det er hvad en 500gb koster)
|
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hey
Jeg vil gerne byde de kr. 1700,- Vh OP |
|
![]() |
|
Har bud på 1800 pp
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |