|
PS3 software opdatering problem |
Besvar |
Forfatter | |
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2015 kl. 22:20 |
Hej.
Jeg har lige renset juniors ps3 slim for støv og formateret den. Derefter virkede den fint og jeg prøvede fifa 15. Derefter ville jeg lave en software opdatering og nu er den kommet med en fejl som jeg ikke kan komme væk fra: fejlen hedder: 8002F07C Hvad kan der være galt? Steen
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig her...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde faktisk kigger der. Men blev ikke rigtigt klogere af det. Er det harddisken der skal skiftes? Og hvorfor skulle hd gå til pga en opdatering?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |