|
Er TW3200 stadig relevant? |
Besvar |
Forfatter | |
Himan
Junior bruger Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2015 kl. 08:46 |
Er her nogen som har et bud på, om Epson TW3200 til en pris på 8000,- stadig er værd at købe, sammenlignet med de øvrige projektorer under 10.000,-?
Jeg skal muligvis snart have ny projektor og lydniveauet på tw3200 er rigtig fint og 3D er ikke vigtig nok for mig i forhold til at have et godt 2D-billede. |
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skulle prøve at læse nogle review på Epsons TW6600 som jo kan siges at være afløseren. Har man først set 3D på den så er der ingen vej tilbage IMO
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
Himan
Junior bruger Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har læst en del reviews på det seneste og bl.a. på TW6600. Den koster ca. 2600,- mere end TW3200, hvilket jeg synes er forholdvist meget at give ekstra for 3D som ikke er et must for mig.
Men tilsyneladende er den også ret stille, så det er ikke et dårligt bud du kommer med. Det er svært at sammenligne gamle reviews med nye synes jeg. Det der fik en karakter på 9 for 4 år siden ville nok få en lavere karakter hvis det kom på markedet idag.
|
|
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
TW3200 har masser af zoom og lens shift, lavt støjniveau god kontrast og godt sortniveau - Så ja den er da stadig relevant men det afhænger jo af alternativerne.
Hvis du søger på www.idealo.de så får du: Panasonic PT-AT6000E til godt 1500 Eur hvilket er lidt af et røverkøb. Panasonic PT-AH1000E til 1299 Eur - også en god pris hvis du har brug for den ekstra lysstyrke Begge LCD projektorer som TW3200 og TW6600 Mvh
|
|
sømsen
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gav kr. 9.000,- for min TW3200 for ca. 2 måneder siden. En fantastisk projektor, og jeg fortryder ikke et sekund. Men jeg har selvfølgelig heller ikke noget at sammenligne med, da det er min første projektor, men lad mig sige..... det er genialt med lens shift
|
|
Himan
Funktioner
Tak(0)
|
TW3200 var på kompletts hjemmeside i et par dage og jeg var lige ved at bestille den. Men der var en som kom mig i forkøbet og nu kan jeg kun finde den i collect@store Elgiganten på Amagerbrogade. Og jeg bor i Randers. Der er vist ikke mange tilbage derude :-/
Det er ellers ret tiltrækkende med det lave støjniveau.
Redigeret af Himan - 19-Marts-2015 kl. 19:43 |
|
sømsen
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan købe den på Epson.dk for ca. kr. 9.300,-
http://www.epson.dk/dk/da/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/8352 |
|
Himan
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt dyrt i forhold til butikkerne hvor den står til 8000,-
Men det er alligevel fristende...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |