|
Fra 2 til en subwoofer - anbefaling søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2015 kl. 13:50 |
Jeg har pt en B&W ASW610 og en B&W AS2 subwoofer tilsluttet. De spiller sammen med 3 Fazon LCR (der skal indkøbes 2 Fazon sat også).
Jeg overvejer at få 1 subwoofer istedet for de 2 her. Jeg har tidligere været imponeret over den kritik især svs får for deres subwoofere. PV1 har været ind over mine overvejelser (brugt), men tænker jeg får mere lyd for pengene ved at kigge andre veje. Egentlig er jeg glad nok for min ASW610 og overvejer om jeg skulle have en mere, da jeg syntes det giver et bedre bas felt. Hvad ville i anbefale? 2xASW610 eller 1 der er bedre end de 2 nævnte? Har set lidt på velodyne, men de er lidt dyrere end SVS. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |