recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wd tv live (nyeste) setup til synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wd tv live (nyeste) setup til synology

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wd tv live (nyeste) setup til synology
    Sendt: 21-Marts-2015 kl. 19:04
Hejsa, nogen der kan hjælpe har en synology ds411j som jeg skal have sat op så den kan tilgåes ved hjælp af min wd tv live... nogen der kan hjælpe hvordan det kan gøres smartest... please :-)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 20:19
Jeg kender ikke WD-TV'en, men du skal sandsynligvis lave et delt netværksdrev på din Synology. Lav et SMB (Samba) share og giv en bruger (eks. user:"htpc", pass:"xyz123") læserettighed til dette share. Derefter tilføjer du den delte mappe til biblioteket på WD-TV'et - noget med //navn-på-nas/deltmappenavn/ inkl. angivelse af bruger og password - "navn-på-nas" kan også være et ip-nummer - eks. 192.168.1.17 eller lignende. Derefter skal WD-TV'et måske skanne mappen inden du kan få en oversigt over indhold - ved ikke om den laver noget indeksering.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 20:20
NB: Du kan nemt læse i brugsanvisningen til Syno'en hvordan du opretter brugere og delte mapper - mener også det findes på både dansk og engelsk.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 13:48
jeg fik det til at du....:-) jubiii... må man lige stille et rookie spørgsmål - hvis man har den koblet til en pioneer vsx 1123 - så kan man da godt køre dts hd master lyd ik ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 16:51
Hvis din kilde har dts hd ma lyd, og din wd tv kan sende det via hdmi og din reciever kan modtage det så går jeg da ud fra det virker
MvH Daniel
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu