recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Pio KRP-500M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Pio KRP-500M

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Pio KRP-500M
    Sendt: 24-Marts-2015 kl. 12:51
Er sådan en monitor noget værd idag?

Jeg har kvittering.

Det har et defekt soundboard, så det kan ikke behandle lyd, ellers virker det perfekt. 

Redigeret af Kenne - 24-Marts-2015 kl. 16:33
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 12:59
Hvad skal du ha for det
Til top
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Hvad skal du ha for det

Ja det håbede jeg at jeg kunne finde ud af herinde, har ingen idé om, hvad det er værd i dag.

Det er trods alt ved at have nogle år på bagen.
Til top
mikkelsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2010
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 13:16
Skud fra hoften, max 3000kr.

LX5090'eren sælges for 2000-2500kr, KRP-500A for 3500-4000kr.
KRP-500M ligger cirka midt i.
Til top
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af mikkelsj mikkelsj skrev:

Skud fra hoften, max 3000kr.

LX5090'eren sælges for 2000-2500kr, KRP-500A for 3500-4000kr.
<span style="line-height: 1.4;">KRP-500M ligger cirka midt i.</span>

Tak, det lyder ikke helt forkert.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 13:55
3000 for noget som ikke kan behandle lyd?
Til top
mikkelsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2010
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 14:03
Præcis. 
Ligesom de bedste lyd-forstærkere heller ikke kan håndtere billede...

Andet du vil bidrage med, i en vurderings-tråd?
Til top
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

3000 for noget som ikke kan behandle lyd?

Jeg har aldrig brugt funktionen, det er vel kun relevant hvis man har de originale højtalere.

Det er som sagt "kun" et 500"M" og er uden tunere. Lyden har jeg fået fra den optiske udgang på min yousee boks til min forstærker.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af mikkelsj mikkelsj skrev:

Præcis. 
Ligesom de bedste lyd-forstærkere heller ikke kan håndtere billede...

Andet du vil bidrage med, i en vurderings-tråd?

Det er en vurderings tråd.

Ville aldrig kaste penge efter ting der er defekte.

Men ja lyden kan ordnes på anden vis. Tænker dog de færreste tænder for anlægger for at høre nyhederne. Havde selv højtalerne på mit i sin tid. Aner dog ikke om de kan tilkøbes mere

Smid det på dba og se hvad du kan få for det.

Redigeret af Sploink - 24-Marts-2015 kl. 14:22
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 15:51
Nu er det jo en vurderingstråd og ikke en "hvordan bruger man sit udstyr". Men jeg har ihvertfald ALDRIG brugt lyden fra TV. Jeg har en Harmony One som tænder alt hvad der skal bruges og slukker det igen efterfølgende. Kunne ikke drømme om at se noget igennem et tv's højtaler. Heller ikke nyheder.

Men tilbage til denne monitor. Kan man ikke afmontere den defekte soundbar? Så kunne det være et OK ekstra TV. Hvor i verden befinder det sig? 

Redigeret af claus64 - 24-Marts-2015 kl. 15:55
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Kan man ikke afmontere den defekte soundbar?
Der er forskel på soundbar og soundboard Wink
Til top
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Nu er det jo en vurderingstråd og ikke en "hvordan bruger man sit udstyr". Men jeg har ihvertfald ALDRIG brugt lyden fra TV. Jeg har en Harmony One som tænder alt hvad der skal bruges og slukker det igen efterfølgende. Kunne ikke drømme om at se noget igennem et tv's højtaler. Heller ikke nyheder.

Men tilbage til denne monitor. Kan man ikke afmontere den defekte soundbar? Så kunne det være et OK ekstra TV. Hvor i verden befinder det sig? 

Som JørgenT nævner så er det selve printet i monitoren med højttaler udgangene, (nogenlunde magen til dette: http://www.ebay.com/itm/Pioneer-AWW1385-Signal-Board-For-Pioneer-KRP-600M-/391068743375?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5b0d8376cf )

jeg har selv afmonteret det defekte modul/print, så det er ikke noget problem selv at sætte et nyt i, hvis man vil det.

Det befinder sig i Kastrup og der er et hjemmelavet vægophæng som følger med, hvis interessen skulle være der.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu