|
Erfaring om Denon AVR 2808 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mimes90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2015 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 20:23 |
Hej alle
Jeg er blevet tilbudt en avr 2808 til 1000 kr. Er der nogle der har gode erfaringer med sådan en ? Skal bruge pre out udgangene for at kunne koble nogle aktive beolab højtalere til som baghøjtalere. og nogle passive højtalere som front.
|
|
![]() |
|
mimes90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2015 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skal dog siges at selve microfonen ikke er med til anlægget, men hvor meget har det at sige ? kan man bruge den til noget, giver den en ordentlig indstilling af lyden ?
|
|
![]() |
|
CerealKiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mimes90
Jeg har selv en 2307 som jeg er fint tilfreds med. Nu er jeg ikke ekspert på området, men hermed mine kommentarer: - Anlægget kan ikke selv afkode HD-lyd - Lyden kan være en anelse lys, så hvis højttalerne er til den lyse side, så ville jeg som minimum afprøve den inden jeg købte den. - Mikrofonen er dejlig at have, hvis man ikke selv vil indstille alle de forskellige ting såsom afstand, afstemme dB i hver kanal osv. Jeg er selv meget glad for min 2307 og har ikke haft problemer med den overhovedet. Håber det kan bruges. |
|
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |