|
projektor og læred til ca 6000 |
Besvar |
Forfatter | |
satbox
Bruger Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2015 kl. 22:16 |
hej
jeg er på jagt efter en projektor til ungerne. den skal bruges til af se film på og spille ps3. den skal lavet et billede på ca. 80-85 tommer. jeg havde tænkt mig af sætte en ps3 og en digital tv tuner (youbio boks)til den. hvad kan i anbefale. Satbox |
|
RangerJoe
Bruger Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start din søgning her: http://www.projectorcentral.com/home-theater-multimedia-projectors.htm
Her finder du masser af grundige reviews af alle projektorer i din pris klasse.
Redigeret af RangerJoe - 08-April-2015 kl. 11:44 |
|
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er lidt at kigge på
Jeg har haft dårlig erfaring med BenQ/DLP og regnbue effekter, så jeg ville gå efter epson'en
Redigeret af Berdel - 08-April-2015 kl. 11:50 |
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når nu det er til ungerne kunne du overveje et gør det selv lærred hvis det ikke er nødvendigt at kunne rulle det op. Det kan bare males over hvis det er. En god knald-hvid, hel mat vægmaling er IMO meget tæt på et godt købelærred og kan endda være bedre alt efter hvad man sammenligner med. Nogle af de billige lærreder er simpelthen utåleligt ringe.
Kan rulles direkte på væggen hvis den er glat. Ellers en MDF plade eller lignende i den rette størrelse. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |