recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S. Infinity es250 surround bagkanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S. Infinity es250 surround bagkanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S. Infinity es250 surround bagkanaler
    Sendt: 09-April-2015 kl. 10:16

Jeg sælger et sæt hysterisk velholdte Infinity es 250 surround bagkanaler.

De spiller åbent, nuanceret, med en god krop og et potent lydbillede der er langt større end deres relativt små kabinetter giver indtryk af.

Jeg har før haft M&K sound s-150t (med en listepris på 14.400kr/sæt) som er THX Ultra godkendte, og Infinity es250 har samme åbne lydbillede kombineret med en større krop og fyldigere lyd.

Es250 er en utrolig alsidig højttalere der med en enkelt knap stort set kan tilpasses enhver stue/ biograf og individuelle præferencer.

Den kan spille både dipol, bipol og direkte - dette kan ændres direkte på fronten med en knap - og som noget ganske særligt har hver es250 mulighed for tilslutning af 2 kanaler kan man køre 7.1 med kun 2 bagkanaler, så konen ikke behøver brokke sig over at hele stuen er plastret til med højttalere.

Selvom højttaleren er avanceret, så er den meget nem at sætte op og tilpasse stuen og få lige det lydbillede man ønsker med stor rumfornemmelse, fede panoreringer og pinpoint nøjagtighed af skud og stemmer.

Modellen er udgået - overtaget af JBL som producerer den under deres high-end Synthesis linie som P520WS med en listepris på 11.000kr/sæt.

Jeg synes den metallic-grå farve er flot og passer fint ind i mit hjem, men hvis man vil foretrække den i hvid (eller anden farve), så kan man relativt nemt spraymale gitre og frontplade til den ønskede farve.

Manual i PDF form haves

Der er billeder i dba

http://www.dba.dk/baghoejttalere-infinity-es2/id-1014918873/

Pris: 2500kr

kan afhentes i Valby

mvh

Troels

51247182

Redigeret af Troelsfilm - 09-April-2015 kl. 10:16
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 19:10
Har sendt dig en SMS :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu