|
Hvornår gik TV2 Charlie over til at sende i HD? |
Besvar |
Forfatter | |
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-April-2015 kl. 17:50 |
Ser ellers ikke kanalen ret meget, men optog noget fra kanalen på en af vore Panasonic BD recordere. Da jeg så klippede optagelsen til bemærkede jeg, at der blev frigivet betydeligt mere plads end forventet. Så tager jeg et kig på kanalinfo og så stod der 720p.
Kan ved en rask Google søgning se, at der i forum på digitalt.tv så sent som 13. januar 2015 blev kommenteret, at "der sker ikke meget, desværre" mht. overgangen til HD. TV2 News vises dog stadig i gode gamle 576i... Vi modtager for øvrigt tv via Stofa i Århus. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Viby Sjælland
Bruger Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos os (vi har Stofa) skete skiftet 23/3 eller lige der omkring, størrelse af optagelser skifter denne dato
|
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker mange gange. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her sender Chalie stadig 576i - pt.YouSee net.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |