|
Panasonic AX800 65" - Er der andre? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2015 kl. 10:05 |
Hej,
Jeg skal snart ud og købe en afløser til mit gamle Pioneer 5090H. Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet og faldt over Panasonic's nye AX800 model som jo skulle være på samme højde som da Pionner kom med deres kuro 9 og prisen ligger vidst også på det samme som jeg gave for 7år siden. Er der nogle som kan sige noget om dette tv? Er det muligt at opleve live et til i Århus? Er der også andre modeller jeg burde kigge på? På forhånd tak /Piter |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med "På samme højde" som Pioneer Kuro G9. De to TV modeller kan man ikke sammenligne. Pioneer har sine fordele og AX800 sine fordel (plasma kontra LED). Men ellers tag et kig på Sony´9005B serie hedder de vist (modellen med de lækre sidehøjtalere)
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
Jeg mener bare at Panasonic nok havde brugt lidt af de ting som Pioneer brugte i sin tid for at få det gode billede. Men som du nu skriver kan det nok ikke hamle op med de skærme som kommer på marked idag.
Sony 9005B er ikke lige mig pga de højtalere og bliver for bredt til mig. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hvis du alene går efter det bedste "Plasma-like" billede, så har du ret, for så er der i min verden kun AX800. Jeg har det selv - lidt endnu
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ja, jeg vil helst have noget der ligner Pioneer's niveau. Kender du et sted i Jylland hvor de evt har et til at stå? Du bor tilfældigvis ikke i nærheden? :-) Har mulighed for at sende et par billeder af dit fra lidt forskellige vinkler?
|
|
![]() |
|
Har prøvet at google efter billeder uden det helt store held.
|
|
![]() |
|
Havde du boet i nærheden af mig havde du været velkommen, men jeg bor i Kastrup. Kan du ikke se TV´et hos Panasonic.dk? Ellers kan du bladre en del sider tilbage i min biotråd "Hothers setup 2", her kan du se lidt også. Og jeg tror såmænd også at jeg lavede en lille brugeranmeldelse i samme tråd
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Værses - go: https://www.google.dk/search?q=panasonic+tx-ax802b+pictures&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=rUgqVbsipefLA97PgcAJ&ved=0CB8QsAQ
|
|
|
|
![]() |
|
Okay, tak. Det vil jeg da lige læse så
![]() |
|
![]() |
|
Ja - foden kan aftages
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Piter.
Såvidt jeg forstår din avatar, så bor du i Århus. Hvis så, så er jeg sikker på at PP Radio på Skovvejen har et stående. M.v.h. |
|
![]() |
|
Okay, det lyder super.
Jeg troede faktisk at den lukkede efter at den ikke lå ved fredenstorv mere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |