|
V: Optoma HD25E |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2015 kl. 13:21 |
Hej.
Hvad tror i man kan få for en Optoma HD25E med omkring 300 timer på pæren ? Den er købt i Hifiklubben på Falkoner Allé og ombyttet til ny i Maj 2014 pga fokuseringsproblemer. Kommer fra ikke ryger hjem og virker helt som den skal. |
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dvs. der er ny garanti fra maj 2014 eller hvordan ...
- Kunne godt være intresseret i den.. men vil helst ikke skambyde.. så vil gerne høre en pris? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
noget med 50% af nyprisen !
Så omkring 3500.- måske mere hvis der er nogen former for garanti. Tror ikke der er stort brugt market for Projektorer med mindre prisen er billig.
|
|
![]() |
|
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
Skrev indlægget igår da jeg var på arbejde og troede pæren var på omkring 300 timer. Tjekkede så lige i morges og den var på 530timer beklager.
Jeg vil helt sikkert tro at der er 3 års garanti fra maj 2014. Desværre kan jeg ikke logge ind på min hifiklubben.dk profil og se kvitteringer lige nu, da de åbenbart er ved at skifte hjemmeside system. Jeg har en papir kvittering derhjemme et sted jeg lige må grave frem. Min egen ide var lige omkring de 4000,- Redigeret af Lynetk - 14-April-2015 kl. 10:16 |
|
![]() |
|
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Jeg har selv lige købt en med helt ny pære til 2.200,-. Men det var nok også til den billige side.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |