recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. HBO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ang. HBO

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ang. HBO
    Sendt: 16-April-2015 kl. 22:05
Øv øv har de lavet om på HBO appen at den ikke mere streamer direkte til Apple tv, kunne da før med den nye opdatering nu kan man kun se igennem skærm dublering med dertil ringere kvalitet skulle til at se game of thrones sæson 5 virkede før da opdateringen kom for et stykke tid siden

Nogen der oplever det samme god aften

LOFFEREN
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 22:20
Øv tjekkede lige også afsnit 10 af Banshee som jeg så lige efter opdateringen på HBO appen wow kvaliteten var god dengang og har lige set igen for at tjekke og nu er den meget forringet, er der en fejl på appen i den opdatering som de kom med i starten af april.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 22:21
Ser fra IPad igennem Apple tv til tv
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 22:55
Hej alle igen

Det er sket efter opdateringen af HBO appen den 3 april kan jeg se af opdaterings oversigt i app store under opdateringer. At der er kommet skærm dublering på igennem Apple tv, har i også problemer nu, fungeret jo fint da op dateringen kom den 17 marts ingen skærm dublering men direkte fra Apple tv kunne man streame til ens tv
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 23:07
Virker fint på Ipad til ATV.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 09:43
Ok Peter

Jeg tjekkede lige appen igen.

Først skal jeg vel trykke på airplay på Ipad og så kan jeg se et flueben der står i forvejen ud for apple tv, nedenunder har man mulighed for at aktivere skærm dublering men den skal vel ikke gøres aktivt vel?? for ellers er det jo ikke direkte streaming vel fra apple tvet.

Lofferen
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 12:36
Du skal ikke aktivere skærmdublering, og heller ikke starte airplay før du har startet din HBO app.
Først når den film/serie du vil se på HBO starter, tykker du på airplay ikonet helt nede i højre hjørne.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 12:54
Ok tak Peter på den måde.*S*

Henrk
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 13:10
Velbekomme Smile
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1025
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Larxox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 10:08
Hej!

Jeg ser HBO via Airplay via min iPad og mit Apple tv.
Jeg starter streamen op på min iPad og sender det videre til mit Apple tv.
Problemet er, at den ofte stopper efter et stykke tid. Nogle gange fortsætter den på min iPad og nogle gange stopper den bare helt - så kan jeg starte igen på iPad'en og så kører det videre igen.
Jeg har en 60/30 forbindelse der er kablet - så det burde ikke være derfor.

Nogen forslag til hvor fejlen ligger? 
Takker Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu