|
Ang. HBO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2015 kl. 22:05 |
Øv øv har de lavet om på HBO appen at den ikke mere streamer direkte til Apple tv, kunne da før med den nye opdatering nu kan man kun se igennem skærm dublering med dertil ringere kvalitet skulle til at se game of thrones sæson 5 virkede før da opdateringen kom for et stykke tid siden
Nogen der oplever det samme god aften LOFFEREN |
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv tjekkede lige også afsnit 10 af Banshee som jeg så lige efter opdateringen på HBO appen wow kvaliteten var god dengang og har lige set igen for at tjekke og nu er den meget forringet, er der en fejl på appen i den opdatering som de kom med i starten af april.
|
|
![]() |
|
Ser fra IPad igennem Apple tv til tv
|
|
![]() |
|
Hej alle igen
Det er sket efter opdateringen af HBO appen den 3 april kan jeg se af opdaterings oversigt i app store under opdateringer. At der er kommet skærm dublering på igennem Apple tv, har i også problemer nu, fungeret jo fint da op dateringen kom den 17 marts ingen skærm dublering men direkte fra Apple tv kunne man streame til ens tv |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Virker fint på Ipad til ATV.
|
|
![]() |
|
Ok Peter
Jeg tjekkede lige appen igen. Først skal jeg vel trykke på airplay på Ipad og så kan jeg se et flueben der står i forvejen ud for apple tv, nedenunder har man mulighed for at aktivere skærm dublering men den skal vel ikke gøres aktivt vel?? for ellers er det jo ikke direkte streaming vel fra apple tvet. Lofferen |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Du skal ikke aktivere skærmdublering, og heller ikke starte airplay før du har startet din HBO app.
Først når den film/serie du vil se på HBO starter, tykker du på airplay ikonet helt nede i højre hjørne.
|
|
![]() |
|
Ok tak Peter på den måde.*S*
Henrk |
|
![]() |
|
Velbekomme
![]() |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
Hej!
Jeg ser HBO via Airplay via min iPad og mit Apple tv. Jeg starter streamen op på min iPad og sender det videre til mit Apple tv. Problemet er, at den ofte stopper efter et stykke tid. Nogle gange fortsætter den på min iPad og nogle gange stopper den bare helt - så kan jeg starte igen på iPad'en og så kører det videre igen. Jeg har en 60/30 forbindelse der er kablet - så det burde ikke være derfor. Nogen forslag til hvor fejlen ligger? Takker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |