recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med Youtube på mange afspillere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med Youtube på mange afspillere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slut med Youtube på mange afspillere
    Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:07
I hvert fald i følge dette
https://support.google.com/youtube/answer/6098135?hl=en

En del afspillere fra 2012 skulle være påvirket fra 15 april hvis man får den video frem de nævner.
Sjovt nok dukker videoen også up i min 2. generation WD TV Live, men Youtube virker altid.
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:47
Det har været meldt ud på forsiden her på Recordere, for nogle få dage siden.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=12567&zoneid=5
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:54
Sorry, det så jeg ikke.
Slet bare tråden admin Smile
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af rumguf rumguf skrev:

En del afspillere fra 2012 skulle være påvirket fra 15 april hvis man får den video frem de nævner.
Sjovt nok dukker videoen også up i min 2. generation WD TV Live, men Youtube virker altid.

Hvis du ser videoen, så stopper det med at fungere her i løbet af maj. Det er en slags advarsels-video, så man ved, at der er ændringer på trapperne :(
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 11:01

Virker stadig på Samsung 2011 modeller.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu