recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 4 død?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad 4 død?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
erikkd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Januar-2008
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikkd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad 4 død?
    Sendt: 12-Maj-2015 kl. 07:58
Hejsa,

Jeg har en godt 2 år gammel iPad4, som her for nyligt blue screen'ede da vi skulle bruge den.
Efterfølgende kan den ikke resettes eller slukkes/tændes.
Jeg har haft den sat til itunes og første gang jeg gjorde det, fik jeg at vide at iPad'en var i recovery mode og skulle gendannes. Dette fejlede dog et par gange og jeg stoppede med at forsøge.
Når jeg nu prøver at sætte den til iTunes igen, så sker der intet - den kan ikke ses i itunes eller på computeren.
Er den død, eller er der nogle af jer, der har en ide til hvordan man eventuelt kan få liv i den igen?
/Erik
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 09:48
Prøv at se om ikke ReiBoot kan sparke den igang. 

Redigeret af Wolff - 12-Maj-2015 kl. 09:52
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 12:38
Ved ikke, om det er muligt sådan uden videre på Apples produkt, men tag evt batteriet ud og vent i 10 sek og put i igen og start op.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 12:42
Det er det ikke. Kabinettet på iPad er helstøbt aluminium og skærmen er limet fast.
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 21:00
Så er der en anden mulighed så, og det er, at lade den være i tændt stand, til den selv går ud og så sætte laderen til. Man kunne da også sætte lader til som den er nu og se om den så reagerer på det. Men ellers lad den tømme sig for strøm og lad den op.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 02:15
Åben itunes og tilslut ipad og dernæst sætter du den i dfu mode, hold tænd/sluk knappen inde sammen med home knappen i nøjagtigt 12 sek dernæst slipper du for tænd/sluk knappen og forsætter med at holde home knappen inde indtil itunes siger at der er tilsluttet en enhed til gennadelse, hvis du har problemer med at sætte den i dfu Google det :)
Til top
erikkd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Januar-2008
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikkd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 07:38
Hejsa,
Tak for rådene. Desværre har jeg endnu ikke haft held til at få liv i den. Hvis den sættes i DFU mode (kræver et par forsøg), så får jeg en fejl 4014 eller 4015, som iflg. Apple selv betyder at devicet enten disconnecter under recovery eller at det ikke kan sættes korrekt i recovery mode.
Så konklusionen på nuværende tidspunkt er at den er død Unhappy
/Erik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu