|
Problemer med Google - Løst |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2015 kl. 10:39 |
|
Hej alle
Jeg har fået et stort problem med søgemaskinen Google, som jeg håber I kan hjælpe mig med at få løst. Når jeg søger på eksempelvis TV2, så kommer der bare en tekst op, som siger, at Google direkte ikke er tilgængelig. tryk på enter for at søge. Få flere oplysninger. Når jeg så trykker på få flere oplysninger, kommer jeg ind på Google hjælp til web søgning, hvor jeg så kan indstille forskellige muligheder se link her: https://support.google.com/websearch/answer/186645?form=bb&hl=da Når jeg så går til "søgeindstillinger" kan jeg sætte flueben i nogle forskellige ruder, og så selvfølgelig gemme den valgte indstilling. Derefter fungerer Google igen et par gange, men vender altid tilbage til problemet. Hvad og hvor går det galt ? Håber at spørgsmålet giver mening Redigeret af Benny From - 13-Maj-2015 kl. 11:39 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det er besynderligt. Jeg tror, at Google har tekniske problemer. Jeg kan pt. kun benytte Googles engelske søgeeksempler, når jeg bruger min tablet. Det har heller ikke været tilfældet før!
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
|
Her virker google fint.
Start med at logge ud fra Google....... Klaus |
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
|
Logge ud ?, jeg har ingen Google konto Redigeret af Benny From - 12-Maj-2015 kl. 12:23 |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Ingen problemer her, hverken på tablet, telefon el. Windows pc.
Ved ikke om det har noget med din standard søgemaskine at gøre. Men hvis det er Bing (microsoft's) som er sat til standard - kan det måske medføre det du oplever.
Det kan tjekkes i f.eks. IE - under Menulinje/Værktøjer/Administrer tilføjelsesprogrammer -> Søgemaskiner.
Jeg har selv fjernet alle på nær Google. Da jeg ikke bryder mig om hverken Bing, Yahoo, Ask e.lign. som har sneget sig ind. En er rigelig til mig.
Tjek evt. også ud, om du har fået ukurante værktøjslinjer installeret og fjern evt. også dem. Da de i øvrigt også sløver din PC en del.
Det ku evt. også være, at du har fået en af de "slemme" ting, som til forveksling ligner Google's søgemaskine. Her vil en tur med Malwarebytes finde og fjerne de "slemme", som evt. har sneget sig ind.
Det har ihf. hjulpet på de pc'er, som jeg har oplevet med søgemaskine problemer. Redigeret af Roland - 13-Maj-2015 kl. 04:01 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
|
Hej Roland
Tak for dine forslag, men jeg har allerede været hele turen igennem - uden resultat. |
||
![]() |
||
|
Problemet er fundet og løst.
Det var et par flueben der ikke var afkrydset. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Det er ellers vældig praktisk - ved reinstallation af Windows, eller hvis du af forskellige årsager skal afinstallere Google Chrome - og så røg bogmærkerne sig ellers en tur der!!UPS... Men så er det nemt og smertefrit at genskabe den LAAAANGE liste af bogmærker, man har fået opbygget, ved blot at logge på Google Chrome. ![]() Se bare den kæmpesamling af bogmærker, jeg har fået samlet sammen.... ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |