|
Indstillinger i Mozilla Firefox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PrebenSk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Varde Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 18:22 |
I InternetExplorer kan man flytte mappen, hvor kopier af websider, billeder og medier gemmes. Jeg har flyttet til mit data-drev, som er en almindelig harddisk, og da mit C-drev er et SSD-drev , ønsker jeg ikke alt for mange skrivninger og sletninger på det.
Men kan nogen hjælpe mig med oplysninger om hvordan man gør det samme med Mozilla Firefox, jeg synes ikke, jeg kan finde noget i opsætningen.
På forhånd tak |
|
mvh Preben
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
PrebenSk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Varde Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for hjælpen.
Jeg kunne ikke få det til at virke, da Firefox hver gang startede som første gangs brug. Men til sidst opdagede jeg, at computeren bare skulle genstartes efter at at ændringerne var lavet |
|
mvh Preben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |