|
Tv app via projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Haugboelle
Guld medlem Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Maj-2015 kl. 09:13 |
Hej
Jeg har et lille problem og inden jeg køber tilbehør ville jeg lige høre om nogen havde svaret. Jeg har adgang til tv3 sport 2 via yousee tvs app. Denne vil jeg gerne via enten tablet eller mobil have over på min projektor. Kan denne løse det eller er der noget der er smartere /bedre? http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablet-cover-tilbehor/MSVGAADPTER/microsoft-vga-adapter-w7s-00005 Pft, Mvh Anders |
|
Moulder
Super bruger Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Anders
Hvis du evt. har et Apple tv til formålet, så har jeg sådan en Kanex ATV Pro til at ligge. Den er købt ved Apple på et tidspunkt. Den er helt ny, og har aldrig været udpakket. Hvis det har interesse, skal du få den meget billigt ps. billedet er lånt på nettet.
Redigeret af Moulder - 17-Maj-2015 kl. 09:41 |
|
Mvh
Moulder |
|
Haugboelle
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Nej desværre, men er appletv ikke kun et led som gør en del af forbindelsen trådløs? Man kunne vel ligeså godt forbinde direkte eller? |
|
Moulder
Super bruger Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg husker, var det noget med, at man ikke kan forbinde Apple TV direkte til VGA, så derfor skal Kanex tingen bruges.
Vi fik det bare aldrig brugt, og den har bare ligget i skuffen siden
|
|
Mvh
Moulder |
|
Haugboelle
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Har både Apple og Android muligheder mht tilslutning, men ingen Apple tv desværre.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har din projektor ikke HDMI eller DVI?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |