|
40" TV til soveværelset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2015 kl. 15:47 |
Leder efter et nyt fladskærms TV der skal erstatte det jeg har i soveværelset. Det skal bruges til at se Netflix og spille PS4. Det behøver ikke at have smart tv features.
Har set at El-Giganten har et 40" LED TV fra Philips til 2666 kr http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/40PFT4100/philips-40-full-hd-led-tv-40pft4100 Er det et ok TV til PS4. Kan se det kan køre 1080p 60 hz som standard.
Redigeret af Kim Dahl - 22-Maj-2015 kl. 15:47 |
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg svarer lige på mit eget spørgsmål.
Har netop købt dette Sony TV fra elgiganten: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40W705CBAE/sony-40-smart-led-tv-kdl40w705cbae Bruger det til Netflix, media streaming og PS4. TV'et har en game mode picture mode som den selv vælger når jeg tænder min PS4. Rigtigt lækkert billede både på streaming og PS4 og intet input lag som jeg kunne bemærke. Jeg har testet Witcher 3 og der er ingen jutter eller lignende ved camera rotationer. Alt i alt et utroligt lækkert TV til en fantastisk pris. Ekspedienten nede ved El-Giganten sagde ellers til mig at jeg under ingen omstændigheder skulle vælge det TV hvis jeg spillede konsol, da de havde fået en del retur af W6 modellen af den årsag. Det er jo stik imod alt det jeg har læst om W6 modellen på internettet og jeg valgte altså at satse på at W7 serien var lige så god til konsol. Det har den heldigvis vist sig at være.
|
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |