|
Beovision 7-32 mk3 med Apple tv og dvb t på dvi |
Besvar |
Forfatter | |
agon
Ny bruger Oprettet: 30-Marts-2011 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Maj-2015 kl. 18:20 |
Jeg har købt et Beovision 7-32 mk3 og ville gerne have både Apple tv og dvb t2 tuner fra Boxer til at køre på dvi så jeg fik hd kvalitet. Jeg fandt ikke nogen på nettet, der troede det kunne lade sig gøre. Men ham jeg købte tv'et af havde faktisk en løsning, som blandt andet involverer en automatisk switch som betyder at jeg nu kan styre det hele fra Beo4. Hvis jeg vil starte Apple tv slukker jeg bare dvb t2 boksen med Beo4 og så hopper den automatisk på Apple tv og når jeg tænder boksen igen hopper den på tv. Og alt kører på dvi stikket så det er hd kvalitet (hedder vist kun hd ready på 7-32). Og der er ovenikøbet endnu et hdmi stik i switchen så jeg kunne i princippet få endnu en hdmi kilde på.
Hvis der er nogen der har brug for løsningen kan I skrive, så skal jeg se om jeg kan finde ud af lidt mere om det - jeg er ikke selv så teknisk kyndig. |
|
kai-ib
Ny bruger Oprettet: 06-September-2014 Sted: Hundested Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Agon
Det lyder da rigtig fedt, du må meget gerne sende nogle billeder af opsætningen hvis du gider Mvh. Kai-ib |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |