|
s: Lumia 830 "lukket" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2015 kl. 09:56 |
Til trods for at jeg synes denne 830 er super lækker, køre smooth og har en god batteritid, så sælges den, da jeg simpelthen kan jeg ikke undvære mine Android watches
http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/NOK830OR/nokia-lumia-830-smartphone-orange Mærke: Lumia Model + model nummer: 830 Hukommelse: 16Gb Alder: 25-5-2015 Antal ejere: 1 Købsted: Elgiganten Farve: Orange Tilbehør: standard Kvittering: ja Brandet: nej Sim-låst: nej Er enheden købt på Købsaftale/Afbetalingsordning:nej Stand: Ny Er/har enheden været rootet/jailbreaket? nej Billeder: ikke nødvendigt Betaling/Levering: sendes eller afhentes Forsendelse: (hvem betaler porto?) betales af køber Telefonen befinder sig hvor: Næstved Kan afhentes på min adresse: Ja/Nej ja PRIS: tænker 1200 Den er fra den 25-5-2015 men først taget i brug i går da jeg lige ventede på Panzerglass som skulle monteres inden brug. Der er derfor lige sat beskyttelse på i går. Redigeret af symbol - 03-Juni-2015 kl. 12:53 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med de ovenstående ubesvarede spørgsmål, så som sim låst og jailbreaking?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
Ah come on. Nu er det en copy/paste fra mobildebets udemærkede skabelon, og har bare skrevet det mest nødvendige. Den er jo kun generel... jailbreak og root er jo ikke aktuel for en WP og ingen mobiler er sim låste mere. beklager, troede det var almen viden. Men er tilført nu..... Redigeret af symbol - 03-Juni-2015 kl. 12:10 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
"Til trods for at jeg synes denne 830 er super lækker, køre smooth og har
en god batteritid, så sælges den, da jeg simpelthen kan jeg ikke
undvære mine Android watches"
det er dog noget af en udmelding af en phone du kun har brugt 1 dag |
|
![]() |
|
Tråd lukket.....den er solgt Redigeret af symbol - 03-Juni-2015 kl. 20:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |