recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny pære
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny pære

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ny pære
    Sendt: 09-Juni-2015 kl. 13:42
jeg skal have en ny pære til min sonyprojektor vpl-hw10 sxrd

Jeg har fundet denne:

De skriver det er en original pære, men siden ser ikke så prof ud og jeg har ikke set originale pærer i det prisleje tidligere. Der er 4 anmeldelser på trustpilot  - Alle på russisk!

Er der ugler i mosen?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 14:50
jeg havde ikke turdet stole på dem.. godt nok er deres telefonnummer ummidelbart svensk.. meeeeen

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 14:55
de skriver deres officielle navn er AVProdukter Sweden KB

deres side ser helt anderledes ud.

evt kunne man sende dem en mail og høre, om de vil kendes ved siden?
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 15:37
Deres side ser nu meget ens ud. projectorlamp.se

Jeg finder det sku'lidt uldent at de har et stærkt behov for at plastre siden til med logoer for e-handelscertifikater og samarbejdspartere. Syne også det er lidt sært at de kun har originallampen, ikke oem produkter.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu