|
Skal man starte forfra når applikationer flyttes? |
Besvar |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2015 kl. 16:42 |
Fra en iPad til en anden?
Altså jeg mener, de fremskridt man nu engang har lavet i div. småspil - bliver de nulstillet så man skal starte forfra på den nye iPad? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, spillet nulstilles ikke. Ihvertfald ikke Candy Crush og Candy Crush Soda.
Jeg har selv lige overført en sikkerheds kopi fra en iPad2 til en iPad Air. Det eneste der irriterer, er en kode der nu skal trykkesfor at låse skærmen op. Redigeret af Kampus - 16-Juni-2015 kl. 17:04 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Kampus
den kan du slå fra i indstillinger, generelt, automatisk lås. Adgangskoden kan du også slå helt fra nede i adgangskode. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Automatisk lås ændrer ingenting. Hver gang jeg lukker låget på skærmen, skal der tastes kode ind. Kan ikke finde hvor adgangskode ligger. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Indstillinger -> lås med kode
Er ikke eksisternde på min iPad Air med nyeste sw |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har godt nok kun skimmet teksten hurtig, men hvad skal jeg bruge info om koder til? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |