recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify connect  forbindelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify connect forbindelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify connect forbindelse
    Sendt: 11-Juli-2015 kl. 12:07
Hej.

Kan ikke få forbindelse fra spotify connect/android til min Yamaha rx-a2040 receiver. Dvs i appen dukker receiveren ikke op, og jeg kan dermed ikke vælge den.

info: netværks stand by er slået til og netradio, og streaming fra plex server virker. Yamaha controller appen kan også se receiveren.

Tips til at få forbindelse vil blive værdsat :-)

Redigeret af Trumle - 11-Juli-2015 kl. 12:31
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2015 kl. 12:23

Redigeret af Trumle - 11-Juli-2015 kl. 12:25
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2015 kl. 16:03
OK.

Der er åbenbart ikke nogen der har et bud på hvordan man kan få det til at virke, men er der i det mindste nogen der har en nyere Yamaha receiver, måske endda fra samme serie, der kan bekræfte at det virker eller at det evt heller ikke virker hos jer?

Det er ret frustrerende at det ikke virker, men hvis det er et dødsdømt projekt vil jeg heller begynde at undersøge eventuelle work arounds, selv det er totalt nederen.

Kom frit frem :-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu