|
Hvor køber man billig lærred |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Krydolph
Junior bruger Oprettet: 03-Februar-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2015 kl. 04:06 |
|
Hejsa.
Overskriften siger det :) Jeg er ude efter et fast rammelærred. Omkring de 120" kunne jeg godt tænke mig. Det er et rum med mørke vægge og mulighed for lysafskærmning. De er ret pebrede, men der er helt sikker mulighed for at spare penge hvis man kommer de rigtige steder hen (det er der jo altid). Jeg har set jer snakke om tyskland o.lign. så længe det er inden for EU skulle der jo ikke være noget ivejen for at købe det i udlandet hvis det er billigere. Håber i har nogle gode råd :)
|
||
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg vil anbefale dig at lave et lærred selv fremfor at købe billigt..!
jeg har selv fremstillet mit lærred ved brug af simpel 60x15 mm fodliste, højttaler frontstof og 2 stk stræklagner fra IKEA.. samlet pris . ca 500,- og det slår på alle måder samtlige billige lærreder jeg har prøvet ( og også mange af de dyre ) |
||
Krydolph
Junior bruger Oprettet: 03-Februar-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
2 lagner for at ligge dem dobbelt eller hvad?
Hvad er det for nogen mere præcis? Og selvom jeg spørger ind til strecker vil jeg gerne stadig have et svar på mit oprindlige spørgsmål. :)
|
||
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep for at ligge dem dobbelt, det skjuler strukturen.
|
||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller mal et felt i formatet 16:9 på væggen med en god helmat (ex glans 5) loft eller vægmaling i hel-hvid (uden tint -> Spørg ekspedienten). Imo virker det fortrinligt som lærred, men det kræver så at væggen er meget jævn inden man kaster sig ud i det.
|
||
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt med på streckers metode, har selv lavet et dog med noget stof fra stof og stil, fremgangsmåden er den samme, og prisen endte også på under 500,- 😊
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4265 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Beklager hijack, men hvorfor frontstof også? |
||
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
|
Giver Trumle ret, det er en rigtig fornuftig løsning og overgår helt klart et billigt lærred...
Men du har forhåbentlig tænkt dig at få højttalerne bag lærred ik..?? |
||
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg prøvede først med kun lagner, men der kunne jeg fornemme højttalerne bagved i lyse scener, derfor røg der et lag frontstof på.. |
||
tha_crow
Bruger Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde selv samme spørgsmål for et par mdr siden.
Flere brugere herinde anbefalede mig denne forhandler på eBay. http://stores.ebay.com/platinumhomecinema/ Der er flere tråde herinde om, hvor gode de er i forhold til prisen.
|
||
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På amazon.de kan man få et elite screen sable frame i 120 tommer til 325 EUR og det synes jeg ikke er pebret. Mvh |
||
basillus
Bruger Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Højttalerfrontstoffet skal bagpå for regner med at det er sort ?
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |