|
V/S: JVC DLA-HD1 BE |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Narkhaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2015 kl. 12:45 |
Har lånt en JVC dla-hd1 projektor af en ven, men den er desværre for stor til min bio så undersøger hvad den kan sælges for i stedet.
JVC DLA-HD1 BE http://www.trustedreviews.com/jvc-dla-hd1-1080p-lcd-projector-review Har kørt omkring 1500 timer og pæren har tabt lidt lys styrke men ellers i mint condition Ny pære ligger i 1000-1500kr Nypris var omkring 35k for en del år siden Billedet står knivskarpt i et mørklagt rum Hvad kan sådan en fætter inbringe ? |
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5k
|
|
![]() |
|
Narkhaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Oki takker, så må jeg vel hellere se om jeg få den solgt da
Den har stået og kedet sig i lang tid nu og søger nyt hjem :-) |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
damn, jeg turde sq ik låne noget til dig så hvis du bare sælger det
![]() |
|
![]() |
|
Pengene går skam videre til ejer.
Han har bare ikke mulighed for fremvisning på lærred, da han pt ikke har bio setup ;-) |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 694 |
Vil nok nærmere tro det er 25-3000 ved det er en JVC men en HD1 mener de "sidste" brugte røg forrige år til en 5000. Set flere HD350 gå til den pris på dba og der er en 750 med ekstra pære til 7400 der har været forsøgt solgt over flere måneder uden bid. Bare input herfra
|
|
![]() |
|
Sælges kom med bud....
|
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Hvor befinder den sig henne i landet ??
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Lige til lidt Info til den mulige køber.!!
En ny Pære koster altså 4499kr og ikke 1000-1500kr some sælger skriver. |
|
![]() |
|
http://www.projectorlamp.dk/jvc/dla-hd1/lampa-jvc-dla-hd1.html (Original lampe med modul/hus Status: 1-5 dage 1.133,16 kr Ekskl. moms: 1.416,45 kr Inkl. moms: ) Og den er vidt jeg ved stadig på sin første lampe, eftersom den har stået stille på en hylde i 3-4 år Befinder sig i 2650 Hvidovre |
|
![]() |
|
Har bud på 2500 lige pt.
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Alder?
Kvittering/garanti? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |