|
Nye højtalere/system |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Sebowich ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2015 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 16:35 |
|
Hej derude
Står i den situation at mit nuværende Sony BDV-E280 anlæg er stået af. Vil gerne ud og have noget bedre, men har lidt begrænsninger lige pt. Har en stue på ca 10m2. Men vil gerne have mindre satellithøjtalere da der ikke er plads til andet pt. budgettet vil være ca 4.000, men hvis der er noget billigere som stadig lyder ok vil det passe fint, har ikke så store krav andet end at det skal bruges til film og skal være 5.1. Så hvis der er nogen som har nogle gode forslag, lytter jeg gerne :) Det skal siges at jeg har afspiller, så det skal 'kun' være reciever og højtalere. |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skal vist på brugtmarkedet for at finde noget brugbart for den sum penge.
Jeg har selv f.eks. købt en brugt Marantz Sr7002. Jeg gav 1600 for den og nyprisen var vist over 10k Det er selvfølgelig ikke nyeste model, men den afstiller alle lydformatet undtagen de nye Atmos, DTX osv Så har du ca 2500 til højttalere
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
Sebowich ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2015 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 8 |
|
Det har jeg skam hellere ikke noget imod. Men aner ærlig talt ikke helt hvad jeg skal lede efter :)
Så hvis du eller andre kendte nogle gode modeller at gå efter vil det være super :) |
||
![]() |
||
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
|
Måske dette kunne være interessant, dog lidt over budgettet men en fornuftig pakke:-)
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-sattelitsystemer-boston-xs-51-nr1504-p-1192.html |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Ovre på Hifi4All.dk er der en der har en Marantz sr 6004 til salg for den ringe sum af 750 kr.. hagen er blot at der mangler en fjernbetjening,,, aner ikke om man kan købe en ny..
Men det er en rigtig god forstærker... Så hvis en fjernbetjening kan skaffes for måske 500 er det et godt køb.
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
Det sæt Michael1977 linker til er da ganske fornuftigt, og så er det nyt.... så spar du lige en hund mere op :-)
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
Fedt det ser jo ikke dårligt ud :)
Kan se at man kan købe Boston højtalerne for 2.995, så kan man måske finde en billigere forstærkere evt. brugt? Som den Ning henviser til? Har ikke brug for netværksfunktioner, så vil ikke smide så meget mere efter en forstærker :) Men tak for hjælpen til jer begge :) Redigeret af Sebowich - 10-August-2015 kl. 17:44 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Har et komplet anlæg til salg, det sælges for Kr 6000, men ved en hurtig handel kan det fås for Kr.5500. Se mit indlæg fra 28 Juli 11:36 Skal afhentes. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
|
NP :-)
Du kan jo se hvad du finder af brugt Reciever til samme pris. Fordelen ved nyt er garantien, Hififreaks giver 3 år, så du slipper for evt. bøvl;-) |
||
![]() |
||
|
Det ser spændende ud, men konen flår mig et nyt r..... hvis jeg bruger mere desværre ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Du kan vende tilbage hvis det alligevel lykkes med lidt mere finans. Du får en god del for de penge. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
Forstærker der burde kunne fås til ganske overkommelige penge:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141575&title=s-marantz-sr5001 Sammen med http://www.dba.dk/50-hoejttalersaet-dali-trio/id-1017200052/ og http://www.dba.dk/subwoofer-dali-aw-8-go/id-1017567285/ har du hæderlig surround for cirka 1500 kroner Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |