recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål om appen Musik i iOS 8.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål om appen Musik i iOS 8.4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål om appen Musik i iOS 8.4
    Sendt: 16-August-2015 kl. 15:08
På min gamle iPod touch (4. generation) med en gammel version af iOS kan jeg sortere musikken efter spillelister, kunstnere, sange eller album nederst på skærmen
På den nye iPod med iOS 8.4 er de valgmuligheder forsvundet
Kan jeg få dem tilbage?
På den nye iPod starter musikken med det samme jeg trykker på ikonet for en kunstner, på den gamle iPod skulle jeg trykke på kunstneren og derefter på et album
Kan jeg gå tilbage til den gamle måde? Det er irriterende at der kommer musik med det samme fra et album jeg ikke selv har valgt
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 15:37
nej nej  det er jo 2 vidt forskellige applikationer.  så selvfølgelig kan du ikke "gå tilbage til det gamle" - læs lidt her. det kan være det hjælper
http://lifehacker.com/how-to-make-sense-of-the-confusing-new-apple-music-app-1714913134

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

På min gamle iPod touch (4. generation) med en gammel version af iOS kan jeg sortere musikken efter spillelister, kunstnere, sange eller album nederst på skærmen
På den nye iPod med iOS 8.4 er de valgmuligheder forsvundet
Kan jeg få dem tilbage?

Tryk på teksten lige under Senest tilføjet området.

Der står f.eks. Kunster, og trykker du der, kan du vælge andre måder at sortere på.

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

På den nye iPod starter musikken med det samme jeg trykker på ikonet for en kunstner, på den gamle iPod skulle jeg trykke på kunstneren og derefter på et album
Kan jeg gå tilbage til den gamle måde? Det er irriterende at der kommer musik med det samme fra et album jeg ikke selv har valgt

Tryk til højre for billedet i stedet.

PS: Jeg kører iOS9, men de to nævnte ting er så vidt jeg husker det samme i iOS 8.4.1.

Redigeret af lunddal - 16-August-2015 kl. 16:06
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 17:03
Tak til lunddal
Det er lige det, jeg havde brug for
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu