|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() Sendt: 29-Juli-2004 kl. 15:48 |
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
sune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hvorfor ikke bare bruge DVDShrink som er gratis?
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Det ved jeg ikke - jeg kender intet til det at tage komplette kopier af DVD'er - jeg faldt bare lige over dette og synes det så godt ud, uden at nærlæse det så meget. Jeg kunne dog være interesseret i at vide om det er samme problematik man står overfor, hvis man skal kopiere karaoke videoCD'er - fordi jeg har oplevet at det er lidt svært at gøre det sådan at min DVDafspiller kan finde ud af det. Jeg håber lidt at min nye kommende DVDafspiller kan læse de kopier jeg har lavet. Almindelige VCD'er er så vidt jeg husker ikke et problem, da det er en normal CD-kopi. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Silver Surfer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Ja, DVDShrink med DVD Decrypter kan nøjagtig det samme Redigeret af Silver Surfer |
|
![]() |
|
![]() |
Er DVDShrink nemt at bruge? Der reklameres med at DVDripper er nemt at bruge.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
ricas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2004 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
DVD Shrink er et rigtigt godt - og gratis - program. Du kan finde gode guides her: Mvh |
|
![]() |
|
jepsson ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Der er også en meget fin vejledning her: http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm Jepsson |
|
![]() |
|
itjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Hmm.. jeg syntes nu det ser noget rodet ud, her er en jeg syntes er nem: http://www.beatpirate.dk/index.asp?vis=dvdx
|
|
![]() |
|
sune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
DVDx er svjv ikke et dvd backup/kopi program men et dvd til divx/xvid osv konverteringsprogram. /Sune |
|
![]() |
|
nse_55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2004 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Ja der er nok en dybere grund til at han har postet den.. Han tjener jo penge, hvis man kan klikker på linket og derefter køber produktet. Så det er ikke en særlig objektiv postet besked!!! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |